Δευτέρα 2 Απριλίου 2012

ΚΑΛΕΣΜΑ


Εδώ και λίγες μέρες, από την Τρίτη 20/3, στο δάσος στις Σκουριές και στη Μεγάλη Παναγιά Χαλκιδικής, βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη
μια συντονισμένη προσπάθεια του κράτους και του «εθνικού εργολάβου» να βάλουν σε εφαρμογή το σχέδιο κατασκευής της
φαραωνικής και καταστρεπτικής επένδυσης μεταλλείας χρυσού, της εταιρείας «ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΧΡΥΣΟΣ». Χρησιμοποιώντας όλη τη
γκάμα του οπλοστασίου τους: τον εκμαυλισμό της τοπικής κοινωνίας, με το πρόσχημα της απασχόλησης, τη συκοφαντία σε βάρος
όσων αντιστέκονται, τους προπηλακισμούς και τις προκλήσεις, τις υπηρεσίες εξωνημένων τοπικών

Παρέμβαση αντιπληροφόρησης και αλληλεγγύης για τη ΒΑ Χαλκιδική


Την Τρίτη 20 Μάρτη 2012, η εταιρεία «Ελληνικός Χρυσός» (της οποίας
σημαντικός μέτοχος είναι ο όμιλος ΕΛΛΑΚΤΩΡ του Λ. Μπόμπολα και
αποτελεί θυγατρική της καναδικής πολυεθνικής Eldorado Gold
Corporation) επιχείρησε να ξεκινήσει εργασίες στην τοποθεσία Σκουριές
του όρους Κάκαβος, όπου σχεδιάζει να ανοίξει έναν τεράστιο κρατήρα
επιφανειακής εξόρυξης χρυσοφόρων και χαλκοφόρων κοιτασμάτων με
εξαιρετικά καταστροφικές συνέπειες τόσο για τη φύση όσο και για τους
κατοίκους της περιοχής.
   Συγκεκριμένα, συνεργείο της εταιρείας μαζί με υπάλληλο της
αρχαιολογικής υπηρεσίας ανέβηκε στο βουνό για να κάνει αρχαιολογικές
τομές προκειμένου να πιστοποιηθεί ότι δεν υπάρχουν αρχαιολογικά
ευρήματα στην περιοχή, ούτως ώστε στη συνέχεια η «Ελληνικός Χρυσός» να

Σάββατο 31 Μαρτίου 2012

H Γκουέρνικα στις Σκουριέ


Το 1937, στον Ισπανικό εμφύλιο πόλεμο, οι γερμανική αεροπορία του Χίτλερ και η ιταλική του Μουσολίνι, σε συνεργασία με τους φασίστες του Φράνκο, βομβάρδισαν την μικρή πόλη Γκουέρνικα και τον άμαχο πληθυσμό της των 5.000 περίπου κατοίκων. Η αγριότητα των βομβαρδισμών ήταν τέτοια που ενέπνευσε στον Πάμπλο Πικάσο το ομώνυμο έργο του, «Γκουέρνικα».

Λέγεται ότι ο βομβαρδισμός της Γκουέρνικα ήταν η γενική πρόβα του Χίτλερ και των συμμάχων του για το τι αιματοκύλισμα και τι αγριότητα περίμενε την Ευρώπη στον 2ο παγκόσμιο που ξεκίνησε δύο χρόνια μετά.

Αυτή η πρόβα τζενεράλε, τηρουμένων των αναλογιών, γίνεται σήμερα στην Β. Χαλκιδική, στις

Οι Αργεντίνοι σταματούν τις εξορύξεις χρυσού!

Σας θυμίζει κάτι; δείτε πως η ενότητα των κατοίκων κερδίζει μια μεταλλευτική εταιρεία χρυσού!




ΩΡΑ 11:20 βράδυ Παρασκευής: ΗΧΗΤΙΚΟ από τους εγκλωβισμένους συμβούλους στην Ιερισσό

Ακούστε το ηχητικό με σύμβουλο της πλειοψηφίας που στηρίζει την επένδυση της εταιρίας ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΧΡΥΣΟΣ. Οι αναρχικοί φταίνε, λέει ο νοικοκύρης.... Θαυμάστε


Ώρε ψέεεεμα!!!

http://enpoarneas.blogspot.com/2012/03/1120.html

ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΑΝΤΙΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΣΤΗ Β.Α. ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ


ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 5 ΑΠΡΙΛΗ 2012, 5:30 μ.μ.ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΑ ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ ΤΟΥ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΑΝΤΙΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΓΙΑ
ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΣΤΗ Β.Α. ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ »ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ
ΧΡΥΣΟΣ – ELDORADO GOLD» ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΟΥΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥΣ ΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗ
ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ



Παρασκευή 30 Μαρτίου 2012

Που πας βρε καραμήτρο.....

Που πας βρε καραμήτρο..... Αυτή την στιγμή που γράφουμε αυτές τις λέξεις διαδραματίζονται σκηνές απείρου κάλους στην Ιερισσό. Ο δήμαρχος Αρπάχτας, μαζί με τον Γκέμπελ Μοσχόπουλο πήγανε για δημοτικό συμβούλιο στην Ιερισσό σαν να μην συμβαίνει τίποτα. Έπειτα από τοποθέτηση του κ. Βλαχόπουλο για τον εντολοδόχο της ελληνικός χρυσός και μοναδικού "Πολίτη Αριστοτέλη" Βασίλη Γκεμπελ Μοσχόπουλου για το λόγο που ενώ είναι δημοτικός άρχοντας πως μπορεί να κουβαλάει μαζί του και όλους τους μεταλλωρύχους και να φροντίζει για την επίλυση των διαφορών δια της ράβδου, τον λόγο και την υπεράσπιση του "οπίσθιου" φίλου του πήρε ο δήμαρχος Αριστοτέλη κ. Αρπάχτας όπου

Πολιορκείται από κόσμο το Δημαρχείο Ιερισσού – ΜΑΤ μέσα κι έξω


Αυτή τη στιγμή στην Ιερισσό:

Ο κόσμος έχει κυκλώσει το Δημαρχείο όπου συνεδριάζει το Δημοτικό Συμβούλιο Αριστοτέλη και φωνάζει συνθήματα κατά της επένδυσης της ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΧΡΥΣΟΣ, κατά του Δημάρχου Χρήστου Πάχτα και κατά του Αντιδημάρχου Βασίλη Μοσχόπουλου. Η πλατεία του Δημαρχείου είναι ήδη γεμάτη ενώ κι άλλοι κάτοικοι καταφθάνουν συνεχώς. Ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις βρίσκονται μέσα στο Δημαρχείο και ακόμα περισσότερες και αρκετές κλούβες είναι έξω από αυτό. Για άγνωστο λόγο όλα τα φώτα στο Δημαρχείο, στην πλατεία και στους γύρω δρόμους έχουν σβήσει.

Νωρίτερα, ο επικεφαλής της μείζονος Αντιπολίτευσης Μιχάλης Βλαχόπουλος ζήτησε την παραίτηση του Αντιδημάρχου Μοσχόπουλου για τον ηγετικό ρόλο που έπαιξε την περασμένη Τρίτη στην άνανδρη επίθεση των 500 τραμπούκων της ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΧΡΥΣΟΣ εναντίον των 30 ανθρώπων που βρισκόταν στις Σκουριές. Ο Δήμαρχος “HELLAS GOLD” δεν έκανε δεκτό το αίτημα και η αντιπολίτευση αποχώρησε από το Συμβούλιο, δηλώνοντας ότι δεν είναι δυνατόν να συζητάει με έναν “αντιδήμαρχο επικεφαλής τρομοκρατών”.

Ένας Δήμαρχος τραγικά αντίθετος με τη θέληση της κοινωνίας κάθεται στα σκοτάδια μέσα στο Δημαρχείο φρουρούμενος από την αστυνομία, ενώ ο κόσμος είναι απ’έξω. Μάλλον αναμένονται ενισχύσεις. Θα ενημερώνουμε.

http://antigoldgreece.wordpress.com/2012/03/30/dimarxeio30-3/

Φωτιά στην Χαλκιδική

Σε έξελιξη αυή την ώρα πυρκάγια στην χερσόνησσο της Κασσανδρας στη Χαλκιδίκη.

Εχουν ηδη καει 40 στρεμματα δασικης εκτασης, ενω στο σημειο εχουν σπευσει ισχυρες δυναμεις της Πυροσβεστικης., καθως και δυο καναντερ που κανουν ριψεις νερου.Στην περιοχη πνεουν ισχυροι ανεμοι

ΠΗΓΗ: seleo.gr

Πέμπτη 29 Μαρτίου 2012

“Από κει που ήρθαν…”


Σχόλιο του Γραφείου Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ Χαλκιδικής για την απόφαση του δασαρχείου Αρναίας να απομακρυνθεί άμεσα η “Ελληνικός Χρυσός” από το όρος Κάκκαβος.

Μετά τα σοβαρά επεισόδια που είχαμε στην τύπου φαρ ουέστ “κατάληψη” του Κάκκαβου από “εργαζόμενους” της εταιρίας χρυσού από τους “30 οικολόγους” όπως τους αποκαλούσαν οι ίδιοι αλλά και μερίδα των τοπικών ΜΜΕ, έρχεται  η απόφαση καταπέλτης του δασαρχείου Αρναίας:

η εταιρία πρέπει άμεσα να τα “μαζέψει” και να φύγει, διακόπτωντας οποιαδήποτε παράνομη εργασία της

Εκδιώχθηκε από τις Σκουριές η ΠΑΡΑΝΟΜΗ “Ελληνικός Χρυσός”


Τα μαζεύει και φεύγει άρον άρον η εταιρεία από το βουνό. Με έγγραφό του την Δευτέρα 26 Μαρτίου, το Δασαρχείο Αρναίας διέταξε την άμεση διακοπή κάθε εργασίας στις Σκουριές από την ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΧΡΥΣΟΣ, την αποχώρηση όλων όσων βρίσκονται στην “φρουρά” εκεί και την εντός τριών ημερών εκκένωση του βουνού από τα μηχανήματα, οχήματα, κοντέινερς, προσωπικό της εταιρείας και συνεργεία υπεργολάβων.

Σήμερα Πέμπτη λήγει η τριήμερη προθεσμία και το Δασαρχείο διεξάγει καταγραφή όλων των έργων και επεμβάσεων που πραγματοποίησε παράνομα στο δάσος η εταιρεία από τις 19 Μαρτίου, προκειμένου να υποβληθούν μηνύσεις και να επιβληθούν οι κυρώσεις που προβλέπει ο νόμος.

Έστω και με καθυστέρηση μιας εβδομάδας, το Δασαρχείο αντέδρασε. Θα έπρεπε να είχε εφαρμοστεί η διαδικασία της αυτόφωρης σύλληψης των υπευθύνων της ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΧΡΥΣΟΣ και των

Τετάρτη 28 Μαρτίου 2012

Ενημερωτική ημερίδα


Εγκαταλελειμμένο χωριό. Πού είναι ο δήμαρχός μας; φωτογραφίες

Εικόνες ντροπής. Ένα χωριό εγκαταλελειμμένο. Όλοι οι δρόμοι είναι γεμάτοι λακκούβες. Κλείσαμε τον ΧΑΔΑ από την τοποθεσία "καγκέλα" και άνοιξε στην είσοδο σου χωριού. Χωρίς κάδους, χωρίς δήμαρχο να μπορεί να ελέγξει την κατάσταση. Τρύπες στον δρόμο για το μεγαλύτερο πανηγύρι της Χαλκιδικής. Έτσι θα έρθει ο κόσμος; και αν δεν έρθει ο κόσμος πως θα δουλέψουν τα καταστήματα; Στην κεντρική πλατεία, η βρύση είναι βουλωμένη και βρώμικη. Ποιος θα πάει να πιει νερό από εκεί? μόνο που την βλέπεις αηδιάζεις. Δηλαδή θέλουμε να διώξουμε τον κόσμο κ. Πάχτα; συγχαρητήρια!! Μπράβο σας!!!
Υ.Γ. φωτογραφίες μπορώ να βάλω και

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ – ΒΟΜΒΑ: ΠΩΣ η εταιρία EuropeanGoldfields που έχει σχέση με την Goldman Sachs, με μόλις 11 εκ.ευρώ αγόρασε από το Δημόσιο, Χρυσό και Αργυρο αξίας 15.4 Δισεκατομμυρίων!!!


Διαβάστε τι αποκαλύπτει στους AegeanTimes, ο καθηγητής του ΑΠΘ, Αντώνης Βαρδουλάκης
Ηταν παραμονές των εκλογών του 2004, όταν η Κυβέρνηση Σημίτη, προχώρησε σε μια συμφωνία που ουδείς ασχολήθηκε με το περιεχόμενό της και ο πολιτικός κόσμος, λες και έπαθε … «λουμπάγκο» και αδυνατούσε να ασχοληθεί με το θέμα! Ηταν βέβαια και το προεκλογικό κλίμα, η … ευμάρεια της οικονομικά εύρωστης Ελλάδας των Ολυμπιακών αγώνων, και που καιρός να ασχοληθούν με αυτό που θα αποκαλύψουμε σήμερα!
Με την πανηγυρική ανακοίνωση εξαγοράς της European Goldfields, που ελέγχει τα

Τρίτη 27 Μαρτίου 2012

έκθεση ζωγραφικής του Λιάμπα Δημήτρη


Ο Λιάμπας Δημήτρης,μέλος του Συλλόγου  Καλλιτεχνών Εικαστικών Τεχνών Πολυγύρου
εκθέτει τα έργα του στο Ξενοδοχείο-cafe Μαρέλια(στον Πολύγυρο)
              Η διάρκειά της έκθεσης είναι από 25 Μαρτίου - 15 Απριλίου.


7 νανοι στο ss Cyrenia

Χοντρό δέντρο

Οι διαδηλωτές μαζί με την Πυροσβεστική Υπηρεσία προσπαθούν με κάθε μέσο να σβήσουν τις πολλαπλές εστίες φωτιάς στο δάσος που προκάλεσε η αστυνομία με την αδιάκοπη ρίξη κροτίδων κρότου λάμψης.

Είμαστε Ελληνες (;)

ierissos.blogspot.com Μεσω ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΜΕΤΑΛΛΕΥΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ
Καλησπέρα, λέγομαι Άννα Καραγιάννη, είμαι από Αρναία και εργάζομαι στο Γ.Ν. Παπαγεωργίου, στο Αιματολογικό Τμήμα ως ειδικευόμενη γιατρός. Σας αποστέλλω ένα κείμενο που έγραψα με πόνο ψυχής για τις δύσκολες στιγμές που περνούν οι συμπατριώτες μας.

Προς τους κατοίκους της Βόρειας Χαλκιδικής

Είμαστε Έλληνες, μα το ‘χουμε ξεχάσει! Μας έκαναν να το ξεχάσουμε εκείνοι που μας πρόδωσαν, που μας πούλησαν… που έχτισαν τα συμφέροντα και τις απολαύσεις τους πάνω στη δική μας λήθη! Ήθελαν να ξεχάσουμε τι σημαίνει ελευθερία, για να μπορούν να πλουτίζουν ανενόχλητα πάνω στις πλάτες μας και να μας ξεγελούν μ’ ένα κομμάτι ψωμί! Τώρα μας στερούν και αυτό το

Δευτέρα 26 Μαρτίου 2012

Τ.Ε ΑΝΤ.ΑΡ.ΣΥ.Α. Χαλκιδικής


25 ΜΑΡΤΙΟΥ 1821 – 25 ΜΑΡΤΙΟΥ 2012
Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΓΗ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ
Χαλκιδική 25/3/2012

Η απάντηση στους μεγαλοεργολάβους και τους απολογητές τους στα ΜΜΕ δεν άργησε να έρθει. Ανταποκρινόμενοι στο κάλεσμα των πρωτοβουλιών κατοίκων και των αγωνιζόμενων κομματιών, να γίνουν οι παρελάσεις  διαδηλώσεις ανατροπής, χιλιάδες κάτοικοι των χωριών τις Β. Χαλκιδικής έδωσαν το παρόν από νωρίς στην Ιερισσό. Απέναντι στους εκπροσώπους της δημοτικής αρχής και τις αστυνομικές δυνάμεις, οι κάτοικοι κατέστησαν σαφές πως όσες συμφωνίες και αν συνάψουν κάτω από το τραπέζι με την Ελληνικός Χρυσός Α.Ε. , όσες φορές και αν χρησιμοποιήσουν τους τραμπούκους για να δείρουν τους κατοίκους, όσες φορές και αν παρατάξουν την αστυνομία για να

Motörhead - I Don't Believe A Word

Επεισόδια

ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΠΟΥ ΕΞΑΠΕΛΥΣΕ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ «ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΧΡΥΣΟΣ» ΣΤΗ Β.Α. ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ

Την Τρίτη 20 Μάρτη, η εταιρεία «Ελληνικός Χρυσός» (της οποίας σημαντικός μέτοχος είναι ο όμιλος ΕΛΛΑΚΤΩΡ του Λ. Μπόμπολα) επιχείρησε να ξεκινήσει εργασίες στην τοποθεσία Σκουριές του όρους Κάκαβος, όπου σχεδιάζει να ανοίξει έναν τεράστιο κρατήρα επιφανειακής εξόρυξης χρυσοφόρων και χαλκοφόρων κοιτασμάτων με εξαιρετικά καταστροφικές συνέπειες τόσο για τη φύση όσο και για τους κατοίκους της περιοχής.
Συγκεκριμένα, συνεργείο της εταιρείας μαζί με υπάλληλο της αρχαιολογικής υπηρεσίας ανέβηκε στο βουνό για να κάνει αρχαιολογικές τομές προκειμένου να πιστοποιηθεί ότι δεν υπάρχουν αρχαιολογικά ευρήματα στην περιοχή ούτως ώστε στη συνέχεια η «Ελληνικός Χρυσός», αφού έχει ήδη λάβει από το περασμένο καλοκαίρι και την έγκριση του Υπουργείου Περιβάλλοντος, να προχωρήσει απρόσκοπτα στο καταστροφικό της έργο.
Μετά από συγκέντρωση πλήθους κατοίκων - από το κοντινό στις Σκουριές χωριό της Μ. Παναγίας, αλλά και από την Ιερισσό- οι οποίοι αγωνίζονται ενάντια στα σχέδια της εταιρείας, οι εργασίες του συνεργείου σταματούν.
Το μεσημέρι της ίδιας μέρας, η »Ελληνικός Χρυσός» -σε μια επιχείρηση τρομοκράτησης των αγωνιζόμενων κατοίκων- μεταφέρει υποχρεωτικά με τα λεωφορεία της εκατοντάδες εργαζόμενους από το μεταλλείο των Μαύρων Πετρών στις Σκουριές, εκεί όπου βρίσκονταν συγκεντρωμένοι μερικές δεκάδες κατοίκων από τη Μ. Παναγιά. Αυτή η ενορχηστρωμένη από την εταιρεία επιχείρηση, που υλοποιείται με τη συνεργασία τοπικών δημοτικών παραγόντων και ιδιαίτερα του δημάρχου Χρ. Πάχτα καθώς και της αστυνομίας, έχει σαν κατάληξη την τραμπούκικη επίθεση ανθρώπων της εταιρείας εναντίον των αγωνιζόμενων κατοίκων και αποτέλεσμα συμπλοκές με πολλούς τραυματίες, μεταξύ των οποίων ένας 48χρονος κάτοικος της Μεγ. Παναγιάς που μεταφέρθηκε βαρύτατα τραυματισμένος στο νοσοκομείο.

Το φυλάκιο του αγώνα που είχε κατασκευαστεί από τους κατοίκους στις Σκουριές για την προστασία του βουνού καταστράφηκε από τους ανθρώπους της «Ελληνικός Χρυσός» και στη θέση του η εταιρεία εγκατέστησε ένα δικό της κοντέϊνερ. Επιπλέον εγκατέστησε συνεργεία της και σε άλλα σημεία του Κάκαβου, επιβάλλοντας καθεστώς κατοχής στο βουνό και απαγορεύοντας ουσιαστικά την πρόσβαση στους κατοίκους.

Είναι φανερό ότι μετά την απόπειρα δημιουργίας «συναινετικού» κλίματος στην περιοχή μέσω μιας διαδικασίας «τοπικών διαβουλεύσεων» η οποία απέτυχε παταγωδώς κάτω από το βάρος των μαζικών κινητοποιήσεων των κατοίκων της Ιερισσού και της Μ. Παναγίας πριν από ένα και πλέον χρόνο, η εταιρεία καταφεύγει στην τακτική τρομοκράτησης των αγωνιζόμενων κατοίκων.
Πρόκειται για μια τακτική που δε βασίζεται -προς το παρόν τουλάχιστον- στην ισχυρή παρουσία δυνάμεων καταστολής- άλλωστε το παράδειγμα του αγώνα των κατοίκων της Βαρβάρας και της Ολυμπιάδας ενάντια στην εγκατάσταση μεταλλουργίας χρυσού στη δεκαετία του 1990 αποδεικνύει ότι κανένα επενδυτικό σχέδιο δε μπορεί να υλοποιηθεί μέσα σε περιβάλλον έντασης της κρατικής καταστολής και διαρκών συγκρούσεων.
Η τακτική που υιοθετεί η εταιρεία αποσκοπεί στην πρόκληση συνθηκών διχασμού των τοπικών κοινωνιών, προκειμένου αφενός μεν να απομονώσει και να τρομοκρατήσει όσους αγωνίζονται ενάντια στα σχέδιά της, κατηγορώντας τους για το διχαστικό κλίμα που η ίδια δημιουργεί, και αφετέρου, να παρουσιάσει το καταστροφικό της έργο ως «σανίδα σωτηρίας» για την περιοχή, επισείοντας τη δαμόκλειο σπάθη της ολοένα και πιο επισφαλούς επιβίωσης όσων κατοίκων από τα ορεινά χωριά της Β.Α. Χαλκιδικής εξαρτώνται από τα ήδη υπάρχοντα μεταλλεία.

Μέσα σε αυτές τις συνθήκες, η σθεναρή στάση των αγωνιζόμενων κατοίκων στα χωριά της Μ. Παναγίας και της Ιερισσού που δηλώνουν ότι θα αγωνιστούν με «κάθε πρόσφορο μέσο» και προχώρησαν στις 21 Μάρτη σε τριήμερη κατάληψη του Δημαρχείου στην Ιερισσό σπάζοντας το κλίμα τρομοκρατίας που επιχείρησε να επιβάλλει η εταιρεία, έχει ιδιαίτερη σημασία για την έκβαση του αγώνα ενάντια στους καταστροφικούς σχεδιασμούς της. Ενός αγώνα που θα επηρεάσει το μέλλον όχι μόνο της περιοχής τους, αλλά και άλλων περιοχών όπως εκείνες του Έβρου και της Ροδόπης, όπου σχεδιάζονται εξίσου καταστροφικές μεταλλευτικές δραστηριότητες.
Κι αυτός ο αγώνας μας αφορά όλους. Όλους όσοι παλεύουμε για την ανατροπή αυτού του βάρβαρου και αδιέξοδου πολιτικο-οικονομικού συστήματος που, μέσα στην κρίση του, επιδίδεται στην ολοένα και πιο φρενήρη λεηλασία της φύσης και στην ολοένα και πιο αποτρόπαιη εκμετάλλευση της ανθρώπινης εργασίας.
Οι αγωνιζόμενοι κάτοικοι της Β.Α. Χαλκιδικής δεν είναι μόνοι τους. Να μεταφέρουμε παντού το μήνυμα της αντίστασης στην καταστροφή της φύσης και της κοινωνίας.


ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΗΣ Μ. ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΕΡΙΣΣΟΥ
ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΑ ΜΕΤΑΛΛΕΙΑ ΧΡΥΣΟΥ

ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΣ ΦΥΣΗΣ ΤΗ ΛΕΗΛΑΣΙΑ, ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΓΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ



Πρωτοβουλία αγώνα για τη γη και την ελευθερία
Αθήνα, 22 Μάρτη 2012

http://squathost.com/strefis/

Μεγάλη Παναγία Χαλκιδικής ΜΑΤ Ελληνικός Χρυσός El Dorado