Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Δουλειά. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Δουλειά. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2011

Αιτήσεις για ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς σε δημόσια ΙΕΚ


Στο διάστημα 12-16 Σεπτεμβρίου μπορούν να υποβάλουν τις αιτήσεις τους όσοι εκπαιδευτές επιθυμούν να εργαστούν στα ΔΙΕΚ όλης της χώρας για το φθινοπωρινό εξάμηνο του 2011.

Οι εκπαιδευτές θα προσληφθούν με ωριαία αντιμισθία σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στις σχετικές διατάξεις του Ν.2009/92, "Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης και άλλες διατάξεις" (ΦΕΚ18 τ.Α'/14-2-92) και της, με αριθμό 121/92, Απόφασης Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων