Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Δημόσιο. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Δημόσιο. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή 6 Απριλίου 2012

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Ο όμιλος Μπόμπολα οφείλει στο Δημόσιο περίπου 25 εκατ. ευρώ!


Και άλλα 130 εκατ. ευρώ ο όμιλος Λασκαρίδη! Από πού προκύπτει αυτό το ποσό; Από την συμμετοχή του στο καζίνο της Πάρνηθας και της Θεσσαλονίκης και το μεγάλο σκάνδαλο του προκλητικά χαμηλού εισιτηρίου των 6 ευρώ μόνο στα δύο καζίνο που ελέγχει έναντι 15 ευρώ σε όλα τα υπόλοιπα καζίνο στα... καζίνο της χώρας. Ιδού πως έχει η ιστορία:
Ο όμιλος Μπόμπολα συμμετέχει με 35% στην εταιρεία που ελέγχει το 51% του καζίνο Πάρνηθας, δηλαδή έχει περίπου το 15% της Πάρνηθας.
Τρία καζίνο είχαν το προνόμιο του χαμηλού εισιτηρίου σε σχέση με τα άλλα: το πρώην κρατικό καζίνο Πάρνηθας, το πρώην κρατικό καζίνο της Κέρκυρας και το καζίνο της Θεσσαλονίκης (που δεν ήταν ποτέ κρατικό, αλλά «απόλαυσε» το προνόμιο του χαμηλού εισιτηρίου ως το μόνο ιδιωτικό καζίνο. Διαπλοκή είπατε;). Σε όλα τα άλλα καζίνο είχε επιβληθεί από το κράτος εισιτήριο 15 ευρώ. Σημείωση: το κράτος παίρνει το 80% της τιμής των εισιτηρίων που κόβονται στα καζίνο όλης της

Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2012

Απολύσεις – εξπρές και «λουκέτο» σε δεκάδες δημόσιους οργανισμούς

Οι δύο βασικές απαιτήσεις της τρόικα είναι οι απολύσεις-εξπρές και το λουκέτο σε επιχειρήσεις του ευρύτερου δημόσιου τομέα οι οποίες πρέπει να υλοποιηθούν τους επόμενους μήνες. Στο στόχαστρο μπαίνουν και οι συμβασιούχοι, ιδίως όσοι υπηρετούν σε δήμους και στην εκπαίδευση, με κυρίαρχη κατεύθυνση τον δραστικό περιορισμό του αριθμού τους.

«Πιέζουν συνεχώς για απολύσεις», ανέφερε χαρακτηριστικά στέλεχος του υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης, ενώ σύμφωνα με τις πληροφορίες της εφημερίδας «Τα Νέα» η τρόικα επιδιώκει άμεσα να καλυφθεί τουλάχιστον ο αριθμός των 30.000 αποχωρήσεων, για τον οποίο είχε δεσμευτεί η κυβέρνηση μέσω της εφεδρείας. Δεδομένου πως με το μέτρο της εφεδρείαςαπομακρύνθηκαν περίπου 10.000 υπάλληλοι από τον στενό δημόσιο τομέα και άλλοι 5.000

Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2011

Πανχαλκιδικιώτικη Επιτροπή Πολιτών


Η «Πανχαλκιδικιώτικη Επιτροπή Πολιτών» «Ρεύμα χωρίς τέλος» Χαιρετίζει την Ομόφωνη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Πολυγύρου της 21ης Νοεμβρίου 2011 σχετικά με το «τέλος» «χαράτσι της ΔΕΗ» το οποίο κατήγγειλε και αποφασίστηκε :

1.- Να σταλεί εξώδικο προς την ΔΕΗ,
2.- Να σταλεί δεύτερο εξώδικο προς την ΔΕΗ όσων έχουν καταβάλει το αντίτιμο της ΔΕΗ εκτός του «χαρατσιού».
3.- Να πραγματοποιηθεί συνάντηση του κ. Δημάρχου με τον κ. Διευθυντή της ΔΕΗ Πολυγύρου.
4.- Να σταλεί το ψήφισμα του ΔΣ προς την ΤΕΔΚ και την Περιφέρεια  προς ενημέρωσή των.
5.- Να ζητήσει την συμμετοχή του Δικηγορικού Συλλόγου Χαλκιδικής .
Επίσης χαιρετίζει την αποστολή εξωδίκου προς την ΔΕΗ από τον κ. Δήμαρχο Νέας Προποντίδας και

Ευελπιστεί ότι θα ακολουθήσουν και οι υπόλοιποι Δήμοι του Νομού Χαλκιδικής.
Καλεί τον κόσμο της Χαλκιδικής σε κοινό αγώνα και εγρήγορση σε κάθε κάλεσμα για την αντιμετώπιση του «χαρατσιού της ΔΕΗ».


Η επιτροπή Αγώνα

Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2011

Πόσα χρωστούν υπουργεία και δημόσιοι οργανισμοί στη ΔΕΗ



Πόσα χρωστούν υπουργεία και δημόσιοι οργανισμοί στη ΔΕΗ
Σε «κακοπληρωτή» έχει εξελιχθεί το δημόσιο για τη ΔΕΗ, καθώς δεν εξοφλεί τους λογαριασμούς του ρεύματος και μέχρι στιγμής, οφείλει περί τα 100 εκατ. ευρώ.
Τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία δείχνουν πως την ώρα που οι μικροοφειλέτες και όσοι δεν πληρώσουν το «χαράτσι» των ακινήτων, αντιμετωπίζουν το ενδεχόμενο να βρεθούν χωρίς ρεύμα, το δημόσιο, συνεχίζει να χρωστά μεγάλα ποσά, για φωτισμούς δρόμων αλλά και για καταναλώσεις των υπουργείων.
Σύμφωνα με τον κατάλογο που έδωσε στη Βουλή, πρόσφατα, ο πρόεδρος της ΔΕΗ Αρθούρος Ζερβός, οι οφειλές πελατών χαμηλής τάσης με συμβόλαιο ανήλθαν σε 350,1 εκατομμύρια ευρώ , ενώ τα χρέη του δημοσίου στην

Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2011

Μεταβιβάστηκαν τα περιουσιακά στοιχεία του Δημοσίου – Ποια «βγαίνουν» στο σφυρί



Μεταβιβάστηκαν τα περιουσιακά στοιχεία του Δημοσίου – Ποια «βγαίνουν» στο σφυρί
Με απόφαση της Διυπουργικής Επιτροπής Αναδιαρθρώσεων και Αποκρατικοποιήσεωνμεταβιβάστηκαν στο Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου περιουσιακά στοιχεία του Δημοσίου.
Σε αυτά περιλαμβάνονται οι συμμετοχές του δημοσίου στις τράπεζες Εθνική, Alpha Bank, Πειραιώς, όπως και στον ΟΠΑΠ, τον ΟΛΠ, τον ΟΛΘ, την ΕΥΔΑΠ, την ΕΥΑΘ, περιφερειακά λιμάνια και αεροδρόμια.
Αναλυτικά, σύμφωνα με την απόφαση, μεταβιβάζονται και περιέρχονται χωρίς αντάλλαγμα στην ανώνυμη εταιρεία, με την επωνυμία «Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του

Το Δημόσιο χρωστάει 6,48 δισ. ευρώ σε ιδιώτες



Το Δημόσιο χρωστάει 6,48 δισ. ευρώ σε ιδιώτες
Το σύνολο των οφειλών του Δημοσίου προς τον ιδιωτικό τομέα έφθασε τα 6,48 δισ. ευρώ στο τέλος Σεπτεμβρίου. Αυτό προκύπτει από τα στοιχεία για τις ληξιπρόθεσμες υποχρεώσεις του ευρύτερου Δημόσιου τομέα που δόθηκαν στη Δημοσιότητα το απόγευμα της Τετάρτης από το υπουργείο Οικονομικών.
Οι οφειλές αυξήθηκαν κατά 1,12 δισ. ευρώ από την αρχή του έτους (στο τέλος Δεκεμβρίου του 2010 ήταν 5,36 δισ. ευρώ) επιτείνοντας την ύφεση και τις απολύσεις στον ιδιωτικό τομέα ο οποίος υφίσταται τις επιπτώσεις από τα «φέσια» του Δημοσίου.
Στην πρώτη θέση της λίστας των κακοπληρωτών του Δημοσίου βρίσκονται τα ασφαλιστικά ταμεία (Οργανισμοί Κοινωνικής Ασφάλισης) που χρωστούν 2,69 δισ. ευρώ. Σε αυτό το

Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2011

Στο μεταξύ, με εγκύκλιο Ρέππα, ξεκινά η μεγάλη "σφαγή" στο Δημόσιο...



Η εγκύκλιος αφορά όλους τους οργανισμούς του Δημοσίου, πολεοδομίες, ΔΟΥ, Υπουργεία, ΟΤΑ, τα πάντα όλα.
Καταργούνται ΟΛΕΣ οι κενές οργανικές θέσεις ΠΑΝΤΟΥ.
Το αποτέλεσμα; Όσοι βγουν σε εφεδρεία είτε βάσει του νόμου, είτε
λόγω κατάργησης οργανισμών, δεν θα έχουν καμία απολύτως ευκαιρία να βρουν εργασία στο Δημόσιο, γιατί πολύ απλά, δεν θα υπάρχουν καθόλου οργανικές θέσεις
Δεν με πιστεύετε; Εδώ η εγκύκλιος
Ορίστε τι θα κληθεί να διαχειριστεί ο δοτός Πρωθυπουργός και η δοτή κυβέρνηση... Στην ουσία, θα "απορροφήσει" όλο το μένος  
των πολιτών, για να την βγάλουν "καθαρή" ΠΑΣΟΚ-ΝΔ.
Φοβερό κόλπο...
Κι εμείς οι χαζοί, νομίζαμε ότι η νέα κυβέρνηση θα είναι "εθνικής σωτηρίας"... 
 

Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2011

Αιτήσεις για ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς σε δημόσια ΙΕΚ


Στο διάστημα 12-16 Σεπτεμβρίου μπορούν να υποβάλουν τις αιτήσεις τους όσοι εκπαιδευτές επιθυμούν να εργαστούν στα ΔΙΕΚ όλης της χώρας για το φθινοπωρινό εξάμηνο του 2011.

Οι εκπαιδευτές θα προσληφθούν με ωριαία αντιμισθία σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στις σχετικές διατάξεις του Ν.2009/92, "Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης και άλλες διατάξεις" (ΦΕΚ18 τ.Α'/14-2-92) και της, με αριθμό 121/92, Απόφασης Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων