Παρασκευή 23 Μαρτίου 2012

Μι Λα Ρε Σι


Μετά τα γεγονότα των τελευταίων ημερών, θεωρούμε υποχρέωση μας να απευθύνουμε κάλεσμα ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟΥΣ σε Συνάντηση. Η συζήτηση θα αφορά στα Μεταλλεία Χαλκιδικής (και όχι μόνο).

Σήμερα, Παρασκευή 23 Μαρτίου στις 19.00 ας ξεκινήσουμε τη συζήτηση επί του θέματος στην Κεντρική Πλατεία Νέων Μουδανιών και να ορίσουμε τη θέση μας και τον τρόπο αντίδρασης μας. Η συμμετοχή όλων είναι απαραίτητη.
Με εκτίμηση,

ΣΥΛΛΟΓΟΣ Μι Λα Ρε Σι
ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ

Κίνηση Αλληλεγγύης




            Η ανθρώπινη αξιοπρέπεια, δεν επιτρέπει ούτε οίκτο, ούτε λύπηση. Ζητάει απλώς τη στήριξη όλων μας, σε μια δύσκολη στιγμή, που ο καθένας μας εύκολα θα μπορούσε να βρεθεί, ειδικά στις μέρες που διανύουμε.
            Για το λόγο αυτό, ο Πολιτιστικός Σύλλογος Παλαιοκάστρου σε συνεργασία με την εθελοντική οργάνωση «ΑΡΤΟΣ-ΔΡΑΣΗ», αποφάσισε να απευθύνει μια ανοιχτή πρόσκληση σ’ αυτούς που φτάνει το κάλεσμα των ΑΗΔΟΝΙΩΝ.
            Αρχίζει να συγκεντρώνει τρόφιμα που δεν απαιτούν συντήρηση, καθώς και μεταχειρισμένα ρούχα, υποδήματα, κλινοσκεπάσματα κλπ, σε καλή κατάσταση.
            Για όσους θέλουν να βοηθήσουν, μπορούν να επικοινωνήσουν με τους: Νικόλαο Βαβδινό στο             6947 269791      , Αθανάσιο Γραμμένο στο             6978 770672       και Γεώργιο Δρούγκα στο             6948 216193      .
            Όσοι έχουν τη δυνατότητα, μπορούν να φέρνουν τις προσφορές τους στο χώρο του συλλόγου, διαφορετικά, μπορούμε να τα παραλαμβάνουμε εμείς, από τον χώρο τους.
            Η συμμετοχή όλων μας είναι απαραίτητη στην αντιμετώπιση της κρίσης, που φέρνει αρκετούς συνανθρώπους μας, στα όρια της ανέχειας και της επιβίωσης.

Το Δ.Σ. του Συλλόγου

Συντονιστικό Επιτροπών Αγώνα εναντίον των νέων μεταλλευτικών δραστηριοτήτων και μεταλλουργιών χρυσού



Ιερισσός 22 Μαρτίου 2012
Οι κάτοικοι της Β. Χαλκιδικής δεν τρομοκρατήθηκαν από την δολοφονική επίθεση των τραμπούκων της "Ελληνικός Χρυσός Α.Ε.". Συνεχίζουν με μεγαλύτερο πάθος το αγώνα τους για τη σωτηρία του τόπου τους από τους χρυσοθήρες.
Ήδη από χθες το Δημαρχείο του Δήμου Αριστοτέλη στην Ιερισσό τελεί υπό κατάληψη με μεγάλη συμμετοχή των κατοίκων. Ο αγώνας κλιμακώνεται με συναυλία συμπαράστασης-διαμαρτυρίας το Σάββατο βράδυ στην Ιερισσό και με αποκορύφωμα δυναμικόΣΥΛΛΑΛΛΗΤΗΡΙΟ την ΚΥΡΙΑΚΗ 25 ΜΑΡΤΙΟΥ μετά την παρέλαση.

«Ο Πολύγυρος μέσα από τα μάτια των παιδιών»



Έκθεση ζωγραφικής και φωτογραφίας
των μαθητών – μαθητριών
των Τριών
Δημοτικών Σχολείων Πολυγύρου

Με αφορμή την έκθεση του
Συλλόγου Εικαστικών Τεχνών Πολυγύρου
με θέμα: «Ο Πολύγυρος», τα παιδιά είδαν, εμπνεύστηκαν,
ζωγράφισαν και φωτογράφισαν τον τόπο τους.
Λειτουργία: 27-29 Μαρτίου 2012
Α΄ - Β΄ - Γ΄ τάξη
ώρες 6:30 - 8:30 μ.μ. και

2- 4 Απριλίου 2012
Δ΄ - Ε΄ - ΣΤ΄ τάξη
Ώρες 6:30 – 8:30 μ.μ.
Χώρος: Αίθουσα Συλλόγου Εικαστικών Τεχνών Πολυγύρου
(έναντι ιερού ναού Μεταμόρφωσης του Σωτήρος)

www.eikastikontexnon.blogspot.com

Πέμπτη 22 Μαρτίου 2012

Σώπα...

OK Go - Needing/Getting

Ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ Χαλκιδικής για την επίθεση εναντίον των κατοίκων που αντιδρούν στην μεταλλουργεία χρυσού, στον Κάκκαβο


Τα προχθεσινά σοβαρότατα επεισόδια μεταξύ κατοίκων της Β. Χαλκιδικής που αντιδρούν στις μεταλλευτικές δραστηριότητες και των εργαζόμενων στην εταιρεία «Ελληνικός Χρυσός», δυστυχώς είναι η αρχή μιας επικίνδυνης κλιμάκωσης της κατάστασης και ταυτόχρονα είναι ενδεικτική για τις πραγματικές προθέσεις μιας αδίστακτης εταιρίας απέναντι και στην τοπική κοινωνία και στο περιβάλλον.

Μετατρέπει φτωχούς ανθρώπους σε δολοφόνους, φτάνει να εξυπηρετήσει τα κερδοφόρα σχέδιά της. Με μεθόδους τύπου φαρ ουέστ, στρατολογεί ή εκβιάζει 400 νυν και μελλοντικούς δήθεν εργαζόμενους να στραφούν εναντίον συγχωριανών τους που το μόνο που υπερασπίζονται είναι το δικαίωμα χιλιάδων κατοίκων της περιοχής να ζήσουν σε έναν τόπο που δεν θα καταστραφεί για καμία

Τετάρτη 21 Μαρτίου 2012

η μεγάλη εκδρομή!

Εδώ λοιπόν φαίνεται καθαρά ότι οι εργαζόμενοι ανεβαίνουν στο βουνό ομαδικά και στρατιωτικά με τις στολές τους για να επιτελέσουν εργασία....Η αστυνομία επιτρέπει σ'αυτόν τον όχλο των 500  αγριεμένων εργατών  να πεζοπορήσει για 7 χμ χωρίς να φροντίσει για τους 30 που προσπαθούν να διαφυλάξουν  τον τόπο τους  με μόνο τους κίνητρο την αγάπη τους γι αυτόν.Είχαν όλο τον χρόνο να αποσοβήσουν τη σύγκρουση που φαινόταν να 'ρχεται πάνω στους κατοίκους που ήταν λιγοστοί κι όμως το άφησαν να συμβεί ολιγωρώντας και αδιαφορώντας γιαυτό!
   Ένα μεγάλο μπράβο λοιπόν σε αυτούς και αποδεικνύουν για ποιό λόγο τους αποκαλούν ".......μπάτσοι γουρούνια δολοφόνοι!"



Ανακοίνωση του “Συντονιστικού Επιτροπών Αγώνα” για τα σοβαρά επεισόδια στον Κάκαβο.


Το Συντονιστικό Επιτροπών Αγώνα εναντίον των νέων μεταλλευτικών δραστηριοτήτων και μεταλλουργιών χρυσού, καταγγέλλει στο λαό της Χαλκιδικής αλλά και σε όλο τον ελληνικό λαό την απροκάλυπτα βάρβαρη επίθεση που δέχτηκαν 30 κάτοικοι της περιοχής, οι μισές εκ των οποίων ήταν γυναίκες, την Τρίτη 20 Μαρτίου 2012, στη θέση «Σκουριές» του Κακκάβου  από 400 εργαζόμενους {τραμπούκους} της εταιρείας «Ελληνικός Χρυσός Α.Ε.», οι οποίοι κατέφθασαν με τα λεωφορεία της εταιρείας και φορούσαν τις φόρμες με το λογότυπο της εταιρείας ώστε να μην υπάρχει αμφιβολία ότι

Χαλκιδική: Ο αγώνας θα κλιμακωθεί


Την επίθεση σε κατοίκους της περιοχής από εργαζόμενους της εταιρίας "Ελληνικός Χρυσός" καταγγέλει το Συντονιστικό Επιτροπών Αγώνα. Σε σχετική ανακοίνωση τονίζεται ότι "την Τρίτη 20 Μαρτίου 2012, στη θέση «Σκουριές» του Κακκάβου  από 400 εργαζόμενους {τραμπούκους} της εταιρείας «Ελληνικός Χρυσός Α.Ε.», οι οποίοι κατέφθασαν με τα λεωφορεία της εταιρείας και φορούσαν τις φόρμες με το λογότυπο της εταιρείας ώστε να μην υπάρχει αμφιβολία ότι είναι μισθοφόροι, με συνέπεια τον τραυματισμό πολλών από τους κατοίκους-ο ένας μάλιστα σοβαρά, ο οποίος ευτυχώς γλύτωσε τα χειρότερα αν και νοσηλεύεται ακόμη".

Το συντονιστικό καταγγέλλει "την εταιρεία «Ελληνικός Χρυσός Α.Ε.» συμφερόντων της ελληνικής

Κατάληψη στο δημαρχείο Ιερισσού από τις επιτροπές ενάντια στα μεταλλεία


Κατάληψη στο δημαρχείο Ιερισσού πραγματοποιούν κάτοικοι μέλη των επιτροπών ενάντια στα μεταλλεία διαμαρτυρόμενοι για την χθεσινή επίθεση που δέχτηκαν από εργαζόμενους στην εταιρεία "Ελληνικός Χρυσός" στο φυλάκιο στην θέση Σκουριές, στο όρος Κακαβος, πάνω ακριβώς από το χωριό της Μ. Παναγιάς. Το δημαρχείο θα παραμείνει κατειλημμένο επ αόριστον ,  ενώ οι κάτοικοι θα προχωρήσουν σε μηνύσεις ενάντια στους εργαζόμενους που τους επιτέθηκαν  και στην αστυνομία που διευκόλυνε την δράση τους.  Σύμφωνα με πληροφορίες την Κυριακή οι κάτοικοι θα πραγματοποιήσουν πορεία αντί παρέλασης.
Απόπειρα ανθρωποκτονίας κατήγγειλε  ο Τόσκας Λάζαρος, μέλος των επιτροπών ενάντια στα μεταλλεία  μιλώντας στο alterthess για την χθεσινή επίθεση. Όπως συγκεκριμένα ανέφερε 400 εργαζόμενοι της εταιρείας κατεύθασαν με λεωφορία της εταιρείας στο φυλάκιο στις Σκουριέςστο

H επίθεση των τραμπούκων της ΕΛΛ. ΧΡΥΣΟΣ εναντίον κατοίκων στις Σκουριές – VIDEO


Ακατέργαστο υλικό από τα σοβαρά επεισόδια που έγιναν σήμερα το  μεσημέρι  με την επίθεση 400 “εργαζομένων” (που δυστυχώς τους αρμόζει περισσότερο το “τραμπούκοι”) εναντίον των 30 περίπου κατοίκων στις Σκουριές. Οι κάτοικοι είχαν κλείσει από το πρωί την πρόσβαση στο βουνό για τα συνεργεία της ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΧΡΥΣΟΣ, αντιτιθέμενοι στο Επενδυτικό Σχέδιο της εταιρείας και ειδικά στο

Τρίτη 20 Μαρτίου 2012

Βίαια επεισόδια στις Σκουριές Χαλκιδικής


Ώρα 16.10

Αυτή τη στιγμή, κατόπιν εντολής της εταιρείας Ελληνικός Χρυσός ΑΕ βρίσκονται στις Σκουριές Χαλκιδικής πάνω από 400 εργαζόμενοι της εταιρείας, οι οποίοι ξηλώνουν το Φυλάκιο Αγώνα και χτυπούν ανελέητα 40 με 50 κατοίκους που προσπαθούν να διαφυλάξουν τον τόπο μας από την ασυδοσία της εν λόγω εταιρείας!
Από τις συγκρούσεις υπάρχει ένα άτομο βαριά τραυματισμένο που μεταφέρεται με ασθενοφόρο στο νοσοκομείο και πολλοί τραυματίες που μεταβαίνουν στο κέντρο υγείας Παλαιοχωρίου Χαλκιδικής.

Κυριακή 18 Μαρτίου 2012

Προληπτικοί έλεγχοι στις τσάντες για γιαούρτια


Στο... κυνήγι αβγών, γιαουρτιών και ντομάτας θα ριχθούν από νωρίς το πρωί της 25ης Μαρτίου οι ειδικές ομάδες ελέγχου της Αστυνομίας, αναζητώντας πολίτες που θα φτάσουν στο Σύνταγμα για να διαμαρτυρηθούν στην πολιτική ηγεσία. Για το αρχηγείο της ΕΛ.ΑΣ. η παρέλαση θα είναι μια επιχείρηση ανάλογη με εκείνη του Πολυτεχνείου, μόνο που η προσπάθεια εντοπισμού των μολότοφ στα σακίδια αντιεξουσιαστών θα μετατραπεί σε... κυνήγι για γιαούρτια, ντομάτες και αβγά σε τσάντες πολιτών. Η εντολή που δόθηκε από τους στρατηγούς είναι σαφής και ξεκάθαρη: η παρέλαση θα πραγματοποιηθεί πάση θυσία.

Η εξέδρα των επισήμων θα είναι χώρος «αποστειρωμένος», ενώ θα ελέγχονται και θα προσάγονται

"Ήταν μιας ώρας υπουργός και ήθελε να αλλάξει τα στοιχεία"!


Ο Γιώργος Παπακωνσταντίνου είναι προφανές πλέον ότι χάνει την  ψυχραιμία του καθώς ο κλοιός στην Εξεταστική για τα μαγειρέματα στο έλλειμμα, με τα οποία η χώρα οδηγήθηκε στο ΔΝΤ και στο Μνημόνιο.

Τα στοιχεία που προκύπτουν από τη διαδικασία της Εξεταστικής Επιτροπής στη Βουλή για το έλλειμμα σφίγγουν τον κλοιό γύρω του, καθώς γίνεται όλο και πιο προφανές ότι οι χειρισμοί του οδήγησαν την χώρα στο Μνημόνιο με τα γνωστά τραγικά για την κοινωνία επακόλουθα.

Μετά το άδειασμα από τον επικεφαλής του Οργανισμού Διαχείρισης Δημόσιου Χρέους Πέτρο Χριστοδούλου και, βεβαίως, τον διοικητή της Τραπέζης της Ελλάδας Γιώργο Προβόπουλο, ήρθε

«Κανένας μόνος του στην κρίση» – Το κίνημα της αλληλεγγύης


Το μήνυμα πλέον είναι ξεκάθαρο: Οι πολίτες σε όλη την Ελλάδα αυτοοργανώνονται και παίρνουν την κατάσταση στα χέρια τους.

Πολύ πριν γιγαντωθεί το κίνημα για φθηνά τρόφιμα, ενεργοί πολίτες, ακτιβιστές ή απλώς ανήσυχοι άνθρωποι είχαν ήδη αρχίσει να συμμετέχουν σε κινήσεις και πρωτοβουλίες, με σκοπό να βελτιώσουν την καθημερινότητα όσων έχουν ανάγκη, ξεπερνώντας τις δυσλειτουργίες, τις αδυναμίες και τις «αγκυλώσεις» του συστήματος.
Η παρούσα οικονομική συγκυρία ενθαρρύνει την αλληλεγγύη και «υποχρεώνει» τους ανθρώπους να μειώσουν ταχύτητα, να παρατηρήσουν τον διπλανό τους. Με λίγα λόγια, αναδεικνύει συλλογικότητες

Ξύλο και γιαούρτια στα Βριλήσσια – Τραυματίας με αίματα στο κεφάλι


Ένταση προκλήθηκε στο πνευματικό κέντρο Βριλησσίων όπου πραγματοποιείται η εκλογική διαδικάσία για την ανάδειξη νέου προέδρου του ΠΑΣΟΚ.

Σύμφωνα με αναγνώστη του tsantiri.gr, ομάδα ατόμων επιτέθηκε με μπαστούνια σε μία άλλη ομάδα. Μάλιστα, ορισμένοι εκσφενδόνισαν και γιαούρτια .

Σύμφωνα με τον ίδιο, μια γυναίκα έχει τραυματιστεί στο κεφάλι και αιμορραγεί.

http://www.tsantiri.gr/koinonia-kinimata/xilo-ke-giaourtia-sta-vrilissia-travmatias-me-emata-sto-kefali.html

Κάθε μέρα 45 αιτήσεις από υπερχρεωμένα νοικοκυριά


Καθημερινά κατά μέσο όρο κατατίθενται 45 αιτήσεις στα Ειρηνοδικεία της χώρας από δανειολήπτες που προσφεύγουν στη δικαιοσύνη με βάση το νόμο για τα υπερχρεωμένα νοικοκυριά. Την ίδια στιγμή οι τράπεζες δείχνουν απρόθυμες να συμφωνήσουν για τη ρύθμιση των οφειλών στο στάδιο του προδικαστικού συμβιβασμού και αρκούνται σε τυποποιημένες απαντήσεις.

Σύμφωνα με στοιχεία που παρουσιάστηκαν στην ημερίδα που διοργάνωσε στην Αθήνα η οργάνωση καταναλωτών ΕΚΠΟΙΖΩ και η Ενωση Δικαστών και Εισαγγελέων για το νόμο, συνολικά σε όλη τη χώρα έχουν κατατεθεί περίπου 10.500 αιτήσεις και ο αριθμός αυτός αναμένεται να αυξηθεί δραματικά τους επόμενους μήνες.

Κατά τη διάρκεια της ημερίδας, μεταξύ άλλων, επισημάνθηκε το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί στα Ειρηνοδικεία της χώρας από τις χιλιάδες αιτήσεις ενώ αναφέρθηκε ότι μέχρι το καλοκαίρι θα έχει

Παρασκευή 16 Μαρτίου 2012

Earthlings

Το Earthlings, σε αφήγηση του Joaquin Phoenix και σε μουσική του Moby, είναι ένα ντοκιμαντέρ που καταδεικνύει την πλήρη οικονομική εξάρτηση του ανθρώπινου είδους από τα ζώα που εκτρέφονται για κατοικίδια, φαγητό, ένδυση, διασκέδαση και επιστημονική έρευνα.

Με τη χρήση κρυφών καμερών και υλικού που δεν είχε δημοσιευθεί ως τώρα, το Earthlings καταγράφει τις καθημερινές πρακτικές των μεγαλύτερων βιομηχανιών παγκοσμίως, όλες εκ των οποίων βασίζονται εξ ολοκλήρου στην εκμετάλλευση ζώων για τα κέρδη τους.

Δυνατό, ενημερωτικό, αντιφατικό και προκλητικό, το Earthlings είναι μακράν το πιο κατανοητό ντοκιμαντέρ που έχει γυριστεί σχετικά με την στενή σχέση φύσης, ζώων και ανθρώπινου οικονομικού συμφέροντος...

Τρίτη 13 Μαρτίου 2012

Επιτροπές αγώνα κατά των μεταλλείων Ελλάδος

Το Σάββατο 17 Μαρτίου στο δημοτικό θέατρο Μεγάλης Παναγίας στις 12 το μεσημέρι, θα γίνει συνάντηση επιτροπών αγώνα κατά των μεταλλείων Ελλάδας. Η εκδήλωση είναι ανοιχτή στο κοινό και προβλέπεται ότι θα έχει μεγάλο ενδιαφέρων.