Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Μπόμπολας. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Μπόμπολας. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή 6 Ιουλίου 2012

Μπλόκο στο χρυσό του Μπόμπολα


Της Βάλιας Μπαζού

Είναι σίγουρο ότι οι διάφοροι «αναπτυξιολόγοι» της χώρας στο άκουσμα της απόφασης θα αρχίσουν να καταγγέλλουν τους κατοίκους, το Σ.τ.Ε, τη νομοθεσία ακόμα και τον … κακό λύκο,  λέγοντας ότι οδηγούν τη χώρα στην πτώχευση.

Είναι σίγουρο ότι οι διάφοροι «σωτήρες» θα καταγγέλλουν ότι με τέτοιες αποφάσεις, που μπλοκάρουν επενδύσεις και επενδυτές η χώρα δεν πρόκειται να δει προκοπή.

Μόνο που τα σαθρά επιχειρήματά τους δεν έχουν καμιά σχέση με την πραγματικότητα αφού το Σ.τ.Ε έβαλε προσωρινά «πάγο» στον χρυσό του Μπόμπολα επειδή η πολυδιαφημισμένη επένδυση προχωρούσε με τσαμπουκά και αυθαιρεσίες καταστρέφοντας το αρχέγονο δάσος των Σκουριών.

Με την προσωρινή διαταγή που εξέδωσε ο Προέδρος του Ε’ Τμήματος κ. Μενουδάκος, διατάσσεται

Δευτέρα 4 Ιουνίου 2012

Η αποψίλωση του MEGA – Συγκλονιστική επιστολή απολυμένης του σταθμού


Το αν προτίμησαν την απόλυση, για να μη χάσουν αργότερα με τα μνημονιακά μέτρα, την αποζημίωση, οι δημοσιογράφοι του “Μέγκα”, όπως λέει ο τελευταίος Δ/ντής των εννέα χρόνων, μένει να ρωτηθεί ένας – ένας. Βέβαια όλοι είχαν δεχτεί την κατάργηση της συλλογικής σύμβασης από το Σεπτέμβρη (πριν από 8 μήνες), όταν είπαν ΝΑΙ στην πρώτη παράνομη και
αντισυνταγματική ιδιωτική σύμβαση.
Σήμερα όμως κατά τη μεγάλη αποψίλωση του Μέγκα, απολύθηκαν και άτομα που για πρώτη φορά κλήθηκαν να υπογράψουν μείωση μισθού. Προς τιμή τους, γιατί δεν είναι όλα οικονομικά, υπάρχουν και ιδεολογικά θέματα, υπάρχει ακόμα αξιοπρέπεια, αντικειμενικότητα, κατάθεση όλων των απόψεων, υπηρεσία της κοινής γνώμης. Tελικά ζει και αναπνέει ακόμα η δημοσιογραφία.
Οφείλω να μιλήσω για δύο αξιόλογους δημοσιογράφους. Χαμηλόμισθους για την υπηρεσία που

Σάββατο 21 Απριλίου 2012

Βαριές οι κατηγορίες, αναβολή της δίκης για τη Δευτέρα


Σήμερα στις 12:00 το μεσημέρι οδηγήθηκαν στα δικαστήρια του Πολυγύρου με την αυτόφωρη διαδικασία οι 11 ή 14 που συνελήφθησαν χθες το βράδυ στις Σκουριές, επειδή είχαν καταλάβει το χώρο και παρεμπόδιζαν την ελεύθερη πρόσβαση των πολιτών στο βουνό. Οι κατηγορίες που τους απαγέλλθηκαν είναι αυτοδικία, αντιποίηση αρχής, διατάραξη κυκλοφορίας, παράνομη βία,  παράνομη κατάληψη, αυθαίρετη κατασκευή. Οι κατηγορούμενοι ζήτησαν και πήραν αναβολή μέχρι τη Δευτέρα το πρωί και αφέθηκαν ελεύθεροι.

Την Δευτέρα θα πρέπει να αποδείξουν ότι υπήρχε άδεια (από ποιον άραγε) για τις κουκούλες, για τα μπλόκα στο δασικό δρόμο και για το θράσος τους να ζητάνε τα στοιχεία των διερχομένων πολιτών και να εμποδίζουν τη διέλευσή τους. Σύμφωνα με το γραφείο τύπου της εταιρείας, “δυστυχώς οι εργαζόμενοι, δεν κρατούσαν επάνω τους τις άδειες”! Σα να ξέχασαν τα τσιγάρα στο σπίτι…

Κυριακή 11 Μαρτίου 2012

Ευχαριστούσε τον Μπόμπολα ο Δήμαρχος Καλαμάτας... χειροκροτούσαν Σαμαράς - Βορίδης!


Η διαπλοκή σε όλο το μεγαλείο της!
Στα σημερινά εγκαίνια – φιάσκο Σαμαρά - Βορίδη, στη Καλαμάτα ο δήμαρχος Π.Νίκας ευχαρίστησε δημοσίως τον Μπόμπολα για τον δρόμο. Μάλιστα ο Σαμαράς με τον Βορίδη χειροκρότησαν τον δήμαρχο...
μετά το τέλος της ομιλίας του. Η...
διαπλοκή σε όλο της το μεγαλείο. Μετά την είσοδο υιού Ψυχάρη στην ΝΔ ώρα είναι να δούμε και τον Μπόμπολα!
Είχε δίκιο τελικά ο γαλάζιος βουλευτής Γ.Λαμπρόπουλος που στις εσωκομματικές εκλογές της ΝΔ κατήγγειλε των Σαμαρά ως άνθρωπο των μεγάλων συμφερόντων.... Δικαιώθηκε σήμερα πλήρως!
Δείτε τι έγινε πιο πριν...
Έξαλλος ο Σαμαράς ακύρωσε την επισκεψή του στο Δημαρχείο της Καλαμάτας [VIDEO]
http://dimotikosafari.blogspot.com

Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2011

Το δημόσιο «θυσιάζεται» για τον Μπόμπολα…


thumb


Με μια πρωτοφανή απόφαση που γεννά πολλά και σοβαρά ερωτήματα, οι ελληνικές αρχές αρνούνται να εισπράξουν από την ιδιωτική εταιρεία «Ελληνικός Χρυσός» εκατομμύρια ευρώ και μάλιστα προσφεύγουν γι αυτό το λόγο κατά της Ευρωπαϊκής Επιτροπής!
Άκουσον – άκουσον, η ελληνική κυβέρνηση παρεμβαίνει υπέρ ιδιωτικής εταιρείας και κατά των συμφερόντων του ελληνικού δημοσίου και ζητά  να ακυρωθεί  απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, με την οποία η εταιρεία «Ελληνικός Χρυσός» καλείται να επιστρέψει 15,4 εκατομμύρια ευρώ στο ελληνικό δημόσιο!
Όπως αναφέρεται στο δελτίο Τύπου του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου με τίτλο «Ελλάδα κατά Επιτροπής» … «Η Ελλάδα ζητά από το Γενικό Δικαστήριο της ακύρωση της αποφάσεως C(2011)1006 τελικό της Επιτροπής, με την οποία κηρύχθηκε ως παράνομη κρατική ενίσχυση η επιδότηση ύψους 15,34 εκατ. ευρώ που χορηγήθηκε από τις

Σάββατο 29 Οκτωβρίου 2011

Ο Παυλος, ο Μανώλης και η βρωμερή διαστρεβλωση της αλήθειας στο δελτίο του ΜEGA

Του ΓΙΩΡΓΟΥ ΣΑΡΡΗ

Ειδαμε όλοι τα πλάνα στις οθόνες.
Ειδαμε συγκλονιστικές στιγμές ενός λαού εξοργισμενου για τα όσα γίνονται σε βαρος του και σε βαρος της χωρας του. Ειδαμε μαθητές και σπουδαστές γυμνασίων και λυκείων να γυρίζουν τις πλάτες στους "επισήμους", να αλλάζουν δρόμο και να ενώνονται συγκινητικά με τους εργαζόμενους γονείς και συμπολίτες τους. Ειδαμε ακόμα και  μικρά παιδακια δημοτικων σχολείων να τολμούν να ορθωσουν το μικρο αλλά λαμπερό τους

Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2011

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Έτοιμος ο Μπόμπολας να αναλάβει την συγκομιδή των σκουπιδιών






Η αποκάλυψη που φέρνει το planet-greece στο φως της δημοσιότητας βασίζεται σε μαρτυρίες ανθρώπων που εργάζονται στον Μπόμπολα, συνεπώς δύσκολα μπορεί να διαψευστεί. Σύμφωνα, λοιπόν, με όσα μας μετέφεραν εργαζόμενοι στον "Εθνικό Μεγαλοεργολάβο", ο Γιώργος Μπόμπολας έχει ήδη παραλάβει...

Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2011

Το δημόσιο «θυσιάζεται» για τον Μπόμπολα…


thumb


 
Με μια πρωτοφανή απόφαση που γεννά πολλά και σοβαρά ερωτήματα, οι ελληνικές αρχές αρνούνται να εισπράξουν από την ιδιωτική εταιρεία «Ελληνικός Χρυσός» εκατομμύρια ευρώ και μάλιστα προσφεύγουν γι αυτό το λόγο κατά της Ευρωπαϊκής Επιτροπής!
Άκουσον – άκουσον, η ελληνική κυβέρνηση παρεμβαίνει υπέρ ιδιωτικής εταιρείας και κατά των συμφερόντων του ελληνικού δημοσίου και ζητά  να ακυρωθεί  απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, με την οποία η εταιρεία «Ελληνικός Χρυσός» καλείται να επιστρέψει 15,4 εκατομμύρια ευρώ στο