Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Μπιρμπιλη. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Μπιρμπιλη. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2011

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΓΚ0ΜΕΝΕΣ ΞΕΚΡΕΜΑΣΤΕΣ


 Θυσίες απαιτούνται από τον ελληνικό λαό, ώστε να βγει η χώρα μας από το αδιέξοδο. Γιατί όμως δεν ισχύει το ίδιο για τους πολιτικούς; Εν μέσω κορύφωσης της κρίσης, η κ. Μπιρμπίλη φαίνεται πως μετακόμισε στο Παρίσι, με χρήματα του ελληνικού λαού
Ας γράψουμε ένα υποθετικό σενάριο. Μέσος Έλληνας οικογενειάρχης με μειώσεις και περικοπές σε μισθούς και δώρα μεταβαίνει στο σπίτι του. Όπου και πληροφορείται από την εφημερίδα της Κυριακής (Δημοκρατία) πως έχει δώσει και αυτός το κατιτίς του ώστε να μετακομίσει η κ. Μπιρμπίλη στο Παρίσι.
Ποσό, το διόλου ευκαταφρόνητο των 35.372 ευρώ
Από τα έξι χιλιάδες ευρώ βέβαια ξεκίνησε το κόστος και ξεπέρασε το προαναφερόμενο των

Τετάρτη 20 Απριλίου 2011

Θέσεις του ΤΕΕ/ΤΚΜ επί της ΜΠΕ της Ελληνικός Χρυσός

Προς την Υπουργό Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής κ. Τίνα Μπιρμπίλη
Αμαλιάδος 17
11523 ΑΘΗΝΑ
Θέμα: Απόψεις του ΤΕΕ/ΤΚΜ επί της ΜΠΕ του έργου «Μεταλλευτικές – Μεταλλουργικές εγκαταστάσεις Μεταλλείων Κασσάνδρας της εταιρείας «ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΧΡΥΣΟΣ» Α.Ε.
Αξιότιμη κυρία Υπουργέ,
Το ΤΕΕ/ΤΚΜ επί 20 και πλέον έτη παρακολουθεί και μελετά το ζήτημα της μεταλλευτικής δραστηριότητας στη βόρεια Χαλκιδική. Στο πλαίσιο αυτής της μακράς πορείας, τον Οκτώβριο του 2004 και με αφορμή τη συζήτηση στο Νομαρχιακό Συμβούλιο Χαλκιδικής, της ΜΠΕ του έργου «Επέκταση και εκσυγχρονισμός της εκμετάλλευσης των μεταλλείων Μαύρων Πετρών» είχε διατυπώσει την εξής άποψη: