Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Θράκη. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Θράκη. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή 8 Μαρτίου 2013

Τα “μαζεύουν” – προς το παρόν – για την Θράκη – Επιμένουν για την Χαλκιδική…


την επανεξέταση της εξόρυξης χρυσού στη Θράκη ενώ είναι τελεσίδικη η απόφαση της κυβέρνησης για την Χαλκιδική…

Εμ, εκεί έχουν τον Λαμπάκη Δήμαρχο, όχι τον Πάχτα…

Αν και νομίζουμε ότι το πάνε “λάου – λάου” και για την Θράκη…

http://synseola.wordpress.com

Πέμπτη 7 Μαρτίου 2013

Χρυσοενημερωση Κομοτηνή, αλεξ.πολη, Χαλκιδική

Τα γεγονότα τρέχουν σχετικα με τα θεματατ χρυσού στη Βορεια Ελλάδα. 
το συλλαλητήριο της Αλεξανδρούπολης ήταν πολύ επιτυχημένο.
στην Κομοτηνή το βράδυ της Τρίτης έγινε συνάντηση της Διοανομαρχιακής με του Φορείς της Ροδόπης
και αποφασίστηκε μεγάλο συλλαλητηριο την Τρίτη 12 Μαρτίου ώρα 13.00  στην πλατεία της Κομοτηνής.
Χρειαζόμαστε τη βοηθειά σας γιατι ο αγώνας συνεχίζεται 



την Παρασκευή 8.3 ωρα 13.00 στην Κομοτηνή κοινή συνέντευξη τυπου διανομαρχιακη, αυτοδιοικητικοι, βουλευτές, φορείς Ροδόπης
Στέλνουμε το Δελτίο Τύπου που πήγε στα ΜΜΕ

Στις 10 στο Ροδόπη τσάνελ (www.rodopitv.gr) δείτε στην ώρα του επαγγελματία το θέμα για το ΧΡΥΣΟ. προσκαλεσμενοι  Δήμαρχοι Κομοτηνής, Σαπών, διανομαρχιακή (Στρατιάδης), πρόέδρος ΤΕΕ Θράκης, (ίσως περιφερειάρχης ΑΜΘ)
επίσης θα είναι στις Ειδήσεις των 9 η κα Αμπατζή Μαρία και ο κ

Τετάρτη 6 Μαρτίου 2013

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΤΗΝ ΚΟΜΟΤΗΝΗ


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


Στα πλαίσια της κινητικότητας που υπάρχει στο θέμα της επικείμενης αδειοδότησης μεταλλουργίας χρυσού στη Θράκη πραγματοποιήθηκε συνάντηση παραγωγικών, κοινωνικών και επιστημονικών φορέων και αυτοδιοικητικών της Ροδόπης με τη Διανομαρχιακή Επιτροπή το βράδυ της Τρίτης στην Κομοτηνή και συναποφασίστηκε η συνέχιση και διεύρυνση των κινητοποιήσεων. Την Τρίτη 12 Μαρτίου θα πραγματοποιηθεί μεγάλο πανθρακικό συλλαλητήριο στην Κεντρική Πλατεία Κομοτηνής ώρα 13.00 το μεσημέρι.  Την Παρασκευή 8 Μαρτίου 2013 και ώρα 13.00 θα  δοθεί κοινή συνέντευξη τύπου της Διανομαρχιακής και των φορέων της Ροδόπης στους δημοσιογράφους στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου Κομοτηνής, στο Πολυλειτουργικό κέντρο (Γ. Μαρασλή & Πύργου) του Δήμου Κομοτηνής.

ΔΙΑΝΟΜΑΡΧΙΑΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΡΟΔΟΠΗΣ-ΕΒΡΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΞΟΡΥΞΗΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΛΛΟΥΡΓΙΑΣ ΧΡΥΣΟΥ