Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Σκουριές. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Σκουριές. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Σάββατο 13 Απριλίου 2013

ΕΠΙΟΡΚΟΙ ΚΑΙ ΨΕΥΔΟΜΑΡΤΥΡΕΣ ΟΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ ΤΗΣ Δ/ΝΣΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ......... ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΣΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΩΝ 20 ΥΠΟΠΤΩΝ...


Ο έγκριτος δικηγόρος Πατρών, κ. Κανελλόπουλος Ιωάννης, που είχε αναλάβει την γνωστή υπόθεση με την «βόλτα στις Σκουριές» και συνήργησε να βγει η απόφαση 788/2012 του Μονομελούς Πλημμελειοδικείου Πολυγύρου εις βάρος των νομίμων εκπροσώπων της εταιρείας «Ελληνικός Χρυσός Α.Ε.»  έστειλε σήμερα στο vasilinos.wordpress.com το κάτωθι σημαντικό Δελτίο Τύπου, που αφορά την υπόθεση των 20 υπόπτων και ρωτά τον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου εάν είναι δυνατόν να ληφθεί  υπ’όψιν  εκ του  Δικαστηρίου η κατάθεση επιόρκου αστυνομικού που ενόρκως κατέθεσε ψέματα, και η ψευδορκία του ενώ έγινε αντιληπτή από τον ανακριτή, αντί να εφαρμόσει το άρθρο 36 Κ.Π.Δ. και χωρίς χρονοτριβή να το καταγγείλει στον Εισαγγελέα, συγκάλυψε την ψευδορκία του συναδέλφου του και την προσυπέγραψε. Δίνουμε στην δημοσιότητα αυτούσιο το Δελτίο Τύπου του κ. Κανελλόπουλου:
      « ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Στις 17-2-2013 άγνωστοι προέβησαν στον εμπρησμό α) των αποδεδειγμένα παράνομων εγκαταστάσεων της «Ελληνικός Χρυσός Α.Ε.» (το γεγονός αυτό επιβεβαιώνει η Πολεοδομία με την από 5-12-2012 έκθεση αυτοψίας με Α.Π.1538 και το Α.Τ. Αρναίας είχε καταθέσει και μήνυση για τις παράνομες εγκαταστάσεις).

β) Στον εμπρησμό μηχανημάτων που όλως παραδόξως οι κάτοχοί τους τρεις ημέρες πριν είχαν σπεύσει να τα ασφαλίσουν από εμπρησμό.

γ) Στην προπηλάκιση φυλάκων ιδιωτικής εταιρείας security, οι οποίοι όμως όλο το προηγούμενο διάστημα προκαλούσαν άγρια το δημόσιο αίσθημα των κατοίκων με την σιωπηρή συναίνεση των αρχών. Υπενθυμίζω ότι  οι φύλακες-σεκιουριτάδες κυκλοφορούσαν στο βουνό με

Δευτέρα 4 Μαρτίου 2013

ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ

π. Χριστόδουλος: "Ἡ τρόϊκα τῆς Εὐρώπης μπορεῖ νὰ ὑπέγραψε ὅτι τὰ θέλει ὅλα, ἡ τρόϊκα τῆς κυβέρνησης μπορεῖ νὰ ὑπέγραψε «πάρτα ὅλα». Ἂς μὴν ξεχνᾶμε ὅμως, ὅτι ὁ Συνταγματικὸς νομοθέτης ἔχει θεσπίσει τὸ Σύνταγμα στὸ Ὄνομα μίας ἄλλης «τρόϊκας», ἡ Ὁποία τὸ ἄδικο δὲν τὸ εὐλογεῖ καὶ δὲν τὸ προσυπογράφει, καὶ αὐτὴ ἡ «Τρόϊκα» (Ἁγία Τριάδα) δὲν ἔχει βάλει τὴν ὑπογραφή Της σὲ κανένα ἐπενδυτικὸ σχέδιο καταστροφῆς καὶ δὲν πρόκειται νὰ τὴν βάλει" http://www.orthodoxia-ellhnismos.gr/2013/03/blog-post_4398.html

Σάββατο 15 Δεκεμβρίου 2012

Το Γραφείο Τύπου ΣΥΡΙΖΑ/ΕΚΜ Θεσσαλονίκης εξέδωσε ανακοίνωση για τη σύλληψη διαδηλωτή στις Σκουριές δύο μήνες μετά...


Δύο μήνες μετά την άγρια καταστολή που υπέστησαν από την αστυνομία οι κάτοικοι της Χαλκιδικής που διαμαρτύρονταν εναντίον της λειτουργίας μεταλλείων χρυσού στις Σκουριές, η ασφάλεια Πολυγύρου προχώρησε στη σύλληψη ενός από τους διαδηλωτές. Η κατηγορία που τον βαρύνει είναι πως πετούσε φωτοβολίδες κατά τη διάρκεια της πορείας.
Υπενθιμίζουμε πως στη διαδήλωση που πραγματοποιήθηκε στις 21/10, οι κάτοικοι είχαν δεχτεί άγρια επίθεση από τις δυνάμεις καταστολής με αποτέλεσμα δεκάδες από αυτούς να τραυματιστούν και να συλληφθούν 14 οι οποίοι πρόκειται να δικαστούν στις 14 Φεβρουαρίου.


Ως ΣΥΡΙΖΑ/ΕΚΜ Θεσσαλονίκης θεωρούμε πως με την ετεροχρονισμένη αυτή σύλληψη, επιοχειρείται ο εκφοβισμός, η τρομοκράτηση και η κάμψη του αγωνιστικού φρονήματος των κατοίκων, οι οποίοι αγωνίζονται για να σώσουν τον τόπο τους από την οικολογική καταστροφή.


Θα συνεχίσουμε να συμπαραστεκόμαστε και να συμμετέχουμε στους αγώνες των κατοίκων της περιοχής, ενάντια στα ιδιωτικά συμφέροντα τα οποία στηρίζονται από την τρικοματική κυβέρνηση των μνημονίων και υποθηκεύουν τις ζωές των επόμενων γενεών, όχι μόνο της Χαλκιδικής αλλά και της ευρύτερης περιοχής.


Η καταστροφική δράση της εταιρίας Ελληνικός Χρυσός πρέπει και μπορεί να ανακοπεί από τους μαζικούς, λαϊκούς αγώνες των κατοίκων, με την ενίσχυση του κινήματος εναντίον των μεταλλίων χρυσού και τυ συνεργασία ανάλογων κινημάτων που αναπτύσσονται και σε άλλες περιοχές της χώρας.

http://www.left.gr/article.php?id=17165#.UMsxYWZ0bbE.facebook

Κυριακή 2 Δεκεμβρίου 2012

"Οι Σκουριές θυμίζουν Άουσβιτς"


Συρματοπλέγματα, κάμερες και συστήματα συναγερμού τοποθετημένα ακόμα και στο κλαδιά των δέντρων, βρίσκονται έξω από το εργοστάσιο μεταλλείων στις Σκουριές.

«Στα 50 χρόνια που ζω, δεν θυμάμαι ποτέ αυτό το δάσος να έχει φραχτεί από καμία εταιρεία. Αυτό εδώ θυμίζει Άουσβιτς», λέει κάτοικος της περιοχής, στο ντοκιμαντέρ του «Εξάντα».

Και πράγματι, ίσως τίποτα να μη διατάρασσε ποτέ την ησυχία αυτής της περιοχής, αν κάτω από τις ρίζες των δέντρων, δεν υπήρχε ένα σημαντικό κοίτασμα χρυσού και χαλκού, αξίας περίπου 12 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Η εταιρεία θέλει να κατασκευάσει στην καρδιά του δάσους, ένα ανοιχτό και ένα υπόγειο ορυχείο, προκειμένου να εξορύξει το κοίτασμα. Το ανοιχτό ορυχείο θα έχει διάμετρο 700 μέτρα και βάθος 200. Το υπόγειο θα έχει σήραγγες μήκους 25 χιλιομέτρων, που θα φτάνουν ακόμα και τα 770 μέτρα κάτω από την επιφάνεια της γης. Επίσης θα κατασκευαστεί ένα εργοστάσιο επεξεργασίας, καθώς και

Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2012

Ξύλο, χημικά και βία από τους αστυνομικούς - προστάτες των μεταλλείων χρυσού στη Χαλκιδική (ΦΩΤΟ)


Ξύλο, χημικά, συλλήψεις ακόμη και ηλικιωμένων από τους αστυνομικούς σήμερα στις Σκουριές κατά τη διάρκεια της διαδήλωσης ενάντια στη λειτουργία των μεταλλείων χρυσού στη Χαλκιδική.

Στις φωτογραφίες διακρίνονται ακόμη και κρανοφόροι με πολιτικά που πραγματαποιούν συλλήψεις μέσα στο δάσος. Μάλιστα κάποιοι δε διστάζουν να χτυπάνε τους συλληφθέντες ενώ είναι ιδιαίτερα "σκληροί" ακόμη και στους ηλικιωμένους διαδηλωτές!



 http://www.seleo.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=73655%3Aksulo-xhmika-kai-bia-apo-tous-astunomikous---prostates-ton-metalleion-xrusou-sth-xalkidiki-foto&catid=1%3Alatest-news&Itemid=50#ixzz2A0vYwoai
Seleo.gr News




O ΣΥΡΙΖΑ / ΕΚΜ για τις κινητοποιήσεις στη Χαλκιδική και την αστυνομική βία.




Δήλωση του Δημήτρη Τσουκαλά, Βουλευτή Επικρατείας του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ, Υπεύθυνου Τομέα Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη.

Πρωτοφανής ήταν σήμερα η αστυνομική βία ενάντια στους κατοίκους που αντιδρούν στη δημιουργία εργοστασίου χρυσού στις Σκουριές της Χαλκιδικής.

Οι κάτοικοι αντιδρούν γιατί η εξόρυξη του χρυσού είναι επιφανειακή και καταστρέφει το προστατευόμενο αρχέγονο δάσος της περιοχής, ενώ παράλληλα η εταιρεία θα χρησιμοποιήσει ως

Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012

Επεισόδια και συλλήψεις στα μεταλλεία, στις Σκουριές Χαλκιδικής

 Επεισόδια σημειώθηκαν προχθες στα μεταλλεία χρυσού στις Σκουριές Χαλκιδικής, μεταξύ κατοίκων της περιοχής και της αστυνομίας.
Οι κάτοικοι αντιδρούν στη λειτουργία των μεταλλείων.


http://www.alphatv.gr/


Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου 2012

Η “Καθημερινή” για τις Σκουριές: διαφορετικό επίπεδο ενημέρωσης για τους Έλληνες και για τους ξένους…


Διαφορετικά άρθρα από την ελληνική και τη διεθνή έκδοση της ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ για τα χθεσινά γεγονότα στις Σκουριές. Πιο αναλυτικό το αγγλικό, με αναφορά στα σχέδια της εταιρείας και στα αίτια της αντίδρασης των κατοίκων. Τηλεγραφικό το ελληνικό, ενδεικτικό της γενικότερης συσκότισης της υπόθεσης από τα ελληνικά μέσα ενημέρωσης. Παραθέτουμε και τα δυο πιο κάτω.

Police fire tear gas at Skouries gold mine protesters

Police fired tear gas to fend off protesters who had gathered in the Skouries area of Halkidiki, northern Greece, on Sunday to protest gold mining activity.
Dozens of residents of the nearby village of Ierissos, as well as protesters who arrived by coaches and cars from Thessaloniki, approached the forest in Skouries, where Hellenic Gold, a subsidiary of Canadian firm Eldorado Gold, has begun mining activity that locals are appealing against.
Protesters accused the police of making heavy use of tear gas, causing a fire in the woods, and of chopping down trees to prevent demonstrators from approaching the mine.
There were reports of several people being arrested and detained at Ierissos police station. Several

Κυριακή 9 Σεπτεμβρίου 2012

Τραυματίστηκε από στέλεχος χημικού, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Βαγγέλης Διαμαντόπουλος

Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Βαγγέλης Διαμαντόπουλος τραυματίστηκε στο χέρι από στέλεχος χημικού, στη διαδήλωση που εξελίσεται στις Σκουριές. Τραυματίστηκε επίσης στο κεφάλι και μια γυναίκα. Σφοδρή επίθεση των ΜΑΤ στους διαδηλωτές οι οποίοι αποχωρούν από το βουνό.

Εντυπωσιακή συγκέντρωση κατά του χρυσού στη ΔΕΘ



Με εξαιρετικό τρόπο ξεκίνησαν οι εκδηλώσεις του τριημέρου δράσεων, ενάντια στα μεταλλεία χρυσού, που οργανώνουν οι επιτροπές αγώνα των κατοίκων των «στοχοποιημένων» περιοχών, το ανοιχτό συντονιστικό Θεσσαλονίκης ενάντια στα μεταλλεία χρυσού και η επιτροπή αλληλεγγύης στη Χαλκιδική (της Αττικής).

Την Παρασκευή 7/9, πραγματοποιήθηκε, με αξιοσημείωτη συμμετοχή και ενδιαφέροντα διάλογο, εκδήλωση στο πλαίσιο του φεστιβάλ άμεσης δημοκρατίας, με θέμα: «Ανάπτυξη και απομεγένθυνση: τα fast 

Πέμπτη 9 Αυγούστου 2012

Ποιος έβαλε τις φωτιές στο δάσος και στο πυροσβεστικό;


Πολλές δεκάδες εστίες φωτιάς σε δέντρα και ξερόχορτα προκάλεσε η ρίψη δακρυγόνων από την Aστυνομία την Κυριακή 5 Αυγούστου στις Σκουριές ενώ, σε μία τουλάχιστον περίπτωση, η ίδια η Αστυνομία έβαλε φωτιά σε χωράφι! Ποτέ δεν ήταν καλοί στο να καλύπτουν τις προβοκάτσιες τους… Δείτε το βίντεο.
Αφού τελείωσε με την κατάσβεση της πυρκαγιάς στο χωράφι, το όχημα της πυροσβεστικής πέρασε μέσα από τις αστυνομικές δυνάμεις, με κατεύθυνση τη διασταύρωση στο Χοντρό Δέντρο. Δύο δευτερόλεπτα μετά το είδαμε να παίρνει φωτιά από κάτι που εκτοξεύθηκε από τους αστυνομικούς. Mολότωφ δεν έπεσε, αφού ούτε τα ξερά χορταράκια δεν πήραν

Δευτέρα 6 Αυγούστου 2012

Ολυμπιακό πνεύμα


Κατά τη διάρκεια διαδήλωσης στις Σκουριές της Χαλκιδικής ενάντια στη δημιουργία μεταλλείων χρυσού από την καναδική Eldorado Gold και την ΑΚΤΩΡ, σημειώθηκαν επεισόδια ανάμεσα σε κατοίκους της περιοχής και δυνάμεις των ΜΑΤ που χρησιμοποίησαν πλαστικές σφαίρες κατά των διαδηλωτών και έκαναν χρήση χημικών.

Αξίζουν πολλά συγχαρητήρια στα καθεστωτικά ΜΜΕ που αφιέρωσαν ατελείωτες ώρες για δυο χάλκινα μετάλλια Ελλήνων πρωταθλητών στους Ολυμπιακούς του Λονδίνου αλλά δεν ανέφεραν καν τα επεισόδια για τα μεταλλεία χρυσού στις Σκουριές Χαλκιδικής.

Είναι πολύ σημαντικό να βάζεις τα χάλκινα πάνω από τον χρυσό. Τα ελληνικά ΜΜΕ αποδεικνύουν πως δεν τους ενδιαφέρουν τα χρήματα αλλά η δόξα.

(Χρήση πλαστικών σφαιρών εναντίον των διαδηλωτών, «σκούπα» για τους μετανάστες· ετοιμαστείτε για το φθινόπωρο. Αυτοί είναι έτοιμοι.)

Aπό τον Πιτσιρίκο

Παρασκευή 6 Ιουλίου 2012

Μπλόκο στο χρυσό του Μπόμπολα


Της Βάλιας Μπαζού

Είναι σίγουρο ότι οι διάφοροι «αναπτυξιολόγοι» της χώρας στο άκουσμα της απόφασης θα αρχίσουν να καταγγέλλουν τους κατοίκους, το Σ.τ.Ε, τη νομοθεσία ακόμα και τον … κακό λύκο,  λέγοντας ότι οδηγούν τη χώρα στην πτώχευση.

Είναι σίγουρο ότι οι διάφοροι «σωτήρες» θα καταγγέλλουν ότι με τέτοιες αποφάσεις, που μπλοκάρουν επενδύσεις και επενδυτές η χώρα δεν πρόκειται να δει προκοπή.

Μόνο που τα σαθρά επιχειρήματά τους δεν έχουν καμιά σχέση με την πραγματικότητα αφού το Σ.τ.Ε έβαλε προσωρινά «πάγο» στον χρυσό του Μπόμπολα επειδή η πολυδιαφημισμένη επένδυση προχωρούσε με τσαμπουκά και αυθαιρεσίες καταστρέφοντας το αρχέγονο δάσος των Σκουριών.

Με την προσωρινή διαταγή που εξέδωσε ο Προέδρος του Ε’ Τμήματος κ. Μενουδάκος, διατάσσεται

Δευτέρα 2 Ιουλίου 2012

“Διαίρει και βασίλευε!”



Την Παρασκευή, 29 Ιουνίου 2012 το Συμβούλιο της Επικρατείας διέταξε την αναστολή
της εκτέλεσης της υπ’ αριθμ. 7633/29-3-2012 αποφάσεως του Γενικού Γραμματέα
Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας – Θράκης καθ’ ο μέρος συνεπάγεται οποιαδήποτε
επέμβαση σε δασική βλάστηση. Σταμάτησε δηλ. την κοπή των δένδρων στον Κάκαβο έως
ότου εκδικαστεί η αίτηση αναστολής που έχει κατατεθεί στο Συμβούλιο της Επικρατείας
από κατοίκους της Χαλκιδικής.

Το Σάββατο, 30 Ιουνίου 2012 οι “Πολίτες Αριστοτέλη” (όλοι ξέρουμε ποια εταιρία είναι

Τρίτη 15 Μαΐου 2012

6η Πεζοπορία στον Κάκκαβο


Για να γνωρίσουμε και να διατηρήσουμε τον τόπο μας…

 Σάββατο 19/05/2012
Συνάντηση στο Χοροστάσι Μεγ. Παναγίας, ώρα 9.00 π.μ.
·       Στην εκδήλωση μπορούν να συμμετέχουν όσοι είναι αποφασισμένοι να περπατήσουν (διαδρομή 2,30 ωρών), αλλά και όσοι θα μεταβούν στις Σκουριές με τα αυτοκίνητά τους για να απολαύσουν το δάσος και να συμμετέχουν στουπαίθριο γλέντι που θα ακολουθήσει στο τέλος της πεζοπορίας.
·       Στο βουνό θα υπάρχουν ψησταριές όπου ο καθένας θα μπορεί να ψήσει ότι θέλει και κρασί κερασμένο από τους συλλόγους.
ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΕΣ:
·       Ο Σύλλογος Μεγαλοπαναγιωτών Θεσσαλονίκης
·       Ελληνική Ομάδα Διάσωσης Μεγάλης Παναγίας Χαλκιδικής
Τηλ. επικοινωνίας:
Σύλλογος Μεγαλοπαναγιωτών Θεσσαλονίκης: Γραμματική Καραβασιλικού, 6944671190
Ελληνική Ομάδα Διάσωσης Μεγάλης Παναγίας: Δημήτρης Κάλτσος, 6944752384.

Πέμπτη 10 Μαΐου 2012

Δελτίο Τύπου Επιτροπών Αγώνα Χαλκιδικής για την Πρωτομαγιά


Πλημμυρισμένη από ζωντάνια, όπως το Δάσος των Σκουριών, έγινε και φέτος η Πρωτομαγιά, που οργανώνεται κάθε χρόνο από τις επιτροπές αγώνα Χαλκιδικής. Πέρα από τους Χαλκιδικιώτες συμμετείχαν σ’ αυτήν και κάτοικοι του Κιλκίς, της Αλεξανδρούπολης της Κομοτηνής, πολλοί πανεπιστημιακοί καθηγητές και πλήθος κόσμου, κατά πλειοψηφία νεαρής ηλικίας. Όλοι μαζί με την παρουσία τους ένωσαν την φωνή τους ενάντια στην καταστροφή της Χαλκιδικής και στη λεηλασία των φυσικών πόρων, του πραγματικού "χρυσού" της πατρίδας μας.

H καναδική ELDORADO GOLD σε συνεργασία με την Ελληνική Αστυνομία προσπάθησαν να εκφοβίσουν και να τρομοκρατήσουν τους διαδηλωτές. Η μεγάλη αυτοκινητοπομπή ξεκίνησε από την

Σάββατο 5 Μαΐου 2012

ΤΟ ΔΑΣΑΡΧΕΙΟ ΑΡΝΑΙΑΣ ΚΑΙ Η «ΒΟΛΤΑ ΣΤΙΣ ΣΚΟΥΡΙΕΣ»




Κοινοποιούμε όλα τα έγγραφα που προέκυψαν από το Δασαρχείο Αρναίας, με αφορμή την «βόλτα στις Σκουριές». Πιστεύουμε ότι θα βοηθήσουμε και στο να κατανοήσουν οι πολίτες πώς νόμιμα πρέπει να ενεργούμε, να δουν τους νόμους που πρέπει να επικαλούμεθα κ.λ.π. 


Η από 27-3-2012 καταγγελία της αγωνίστριας υποψηφίας βουλευτού του «ΣΥΡΙΖΑ» κ. Αικατερίνης Ιγγλέζη και άλλων κατοίκων της Ιερισσού προς τον

Πέμπτη 3 Μαΐου 2012

Οι Οικολόγοι Πράσινοι στην κινητοποίηση της Πρωτομαγιάς στον Κάκαβο Χαλκιδικής, στο βουνό που σχεδιάζεται να καταστραφεί για να εξορυχθεί χρυσός


Αντιπροσωπεία των Οικολόγων Πράσινων στην οποία μεταξύ άλλων συμμετείχαν οι: Γιώργος Μπλιώνης και Τάσος Μπόγρης (υποψήφιοι βουλευτές με τους Οικολόγους Πράσινους στη Χαλκιδική), Γιώργος Τριανταφυλλίδης (υποψήφιος Επικρατείας με τους Οικολόγους Πράσινους), Οδυσσέας Χιλιτίδης (υποψήφιος με τους Οικολόγους Πράσινους στην Α’ Θεσσαλονίκης) πήραν μέρος στην κινητοποίηση ενάντια στα μεταλλεία χρυσού, η οποία πραγματοποιήθηκε χθες Πρωτομαγιά, στο όρος Κάκαβος



Οι Οικολόγοι Πράσινοι στηρίζουν με συνέπεια τους αγώνες των κατοίκων της Χαλκιδικής ενάντια στα μεταλλεία χρυσού και ήταν παρόντες στη χθεσινή μαζική κινητοποίηση για τον εορτασμό της Πρωτομαγιάς στο σημείο που σχεδιάζεται ένα ανοιχτό όρυγμα τεραστίων διαστάσεων, στο όρος Κάκαβος. Η διέλευση από δρόμους που πρόσφατα είχε αποκλείσει η εταιρεία Ελληνικός Χρυσός, το