Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Γιώργος Παπακωνσταντίνου. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Γιώργος Παπακωνσταντίνου. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Κυριακή 20 Μαΐου 2012

Ο καταστροφέας της Ελλάδας διαφημίζει το έργο του!


Δεν το πρόλαβε πριν τις εκλογές της 6ης/5/2012, το έκανε τώρα. Κρίμα, γιατί οι πολίτες δεν εξετίμησαν το τεράστιο έργο του και δεν τον επανεξέλεξαν βουλευτή. Η χώρα θα χάσει έναν μεγάλο πολιτικό άνδρα… Προχθές (17/5/2012) ο Γιώργος Παπακωνσταντίνου έδωσε στη δημοσιότητα ένα κείμενο με τίτλο: “Υλοποίηση προγράμματος ΥΠΕΚΑ” που αφορά στα έργα και τις ημέρες του ΥΠΕΚΑ, κυρίως στην περίοδο της δικής του Υπουργίας. Τι να πρωτοθαυμάσει κανείς…
  • Το νόμο για την περιβαλλοντική αδειοδότηση στη σελίδα 8;
  • Το νόμο για την “επίσπευση αδειοδότησης επενδυτικών σχεδίων”, το γνωστό fast-track, στη σελίδα 10;
  • Τη νομιμοποίηση των αυθαιρέτων στη σελίδα 26;
  • Το νέο “Πλαίσιο έκδοσης αδειών δόμησης” που καταργεί τις πολεοδομίες και παραδίδει τα πάντα στους ιδιώτες στη σελίδα 27;
  • Το νόμο-σκούπα με τίτλο “Ποινική προστασία του περιβάλλοντος – Πλαίσιο παραγωγής και διαχείρισης αποβλήτων – Ρύθµι­ση θεµάτων ΥΠΕΚΑ” στη σελίδα 10, που ξεθεμελιώνει βασικές αρχές του Συντάγματος, της

Παρασκευή 18 Μαΐου 2012

Απολογισμός Παπακωνσταντίνου


Δεν το πρόλαβε πριν τις εκλογές της 6ης/5/2012, το έκανε τώρα. Χθες (17/5/2012) δημοσιοποιήθηκε
από το ΥΠΕΚΑ ένα κείμενο με τίτλο: "υλοποίηση προγράμματος ΥΠΕΚΑ"
http://www.ypeka.gr/LinkClick.aspx?fileticket=noMIgyVwp6c%3d&tabid=367&language=el-GR
Αφορά στα έργα και τις ημέρες του ΥΠΕΚΑ, κυρίως της περιόδου Παπακωνσταντίνου.
Είναι πάρα πολλά τα σημεία που "σηκώνουν" σχολιασμό, σημειώνω, απλά, σαν χαρακτηριστικό
παράδειγμα, το πως υπερασπίζεται την επένδυση για το χρυσό στη Χαλκιδική (σελίδα 44).

Από μια άλλη σκοπιά, εξίσου σημαντική είναι και η έκθεση των επιθεωρητών περιβάλλοντος,
που δημοσιοποιήθηκε στις 16/5/2012 και αφορά στην περίοδο 2010 -2011:
http://www.ypeka.gr/Default.aspx?tabid=785&sni[524]=1833&language=el-GR
Θεωρώ ότι η έκθεση έχει τεράστιο χρηστικό ενδιαφέρον, επειδή:
- παρέχει σημαντική πληροφόρηση για περιπτώσεις ελέγχων και περιβαλλοντικών παραβάσεων
- δείχνει το μέγεθος της ασυδοσίας που επικρατεί, με δεδομένο ότι οι έλεγχοι ήταν περιορισμένοι
  (και λόγω μικρού δυναμικού της υπηρεσίας)
- αναδεικνύει περιπτώσεις για τις οποίες χρειάζεται βαθύτερος έλεγχος και παρακολούθηση της
  υλοποίησης των μέτρων και των κυρώσεων που επιβλήθηκαν

Παρασκευή 6 Απριλίου 2012

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Ο όμιλος Μπόμπολα οφείλει στο Δημόσιο περίπου 25 εκατ. ευρώ!


Και άλλα 130 εκατ. ευρώ ο όμιλος Λασκαρίδη! Από πού προκύπτει αυτό το ποσό; Από την συμμετοχή του στο καζίνο της Πάρνηθας και της Θεσσαλονίκης και το μεγάλο σκάνδαλο του προκλητικά χαμηλού εισιτηρίου των 6 ευρώ μόνο στα δύο καζίνο που ελέγχει έναντι 15 ευρώ σε όλα τα υπόλοιπα καζίνο στα... καζίνο της χώρας. Ιδού πως έχει η ιστορία:
Ο όμιλος Μπόμπολα συμμετέχει με 35% στην εταιρεία που ελέγχει το 51% του καζίνο Πάρνηθας, δηλαδή έχει περίπου το 15% της Πάρνηθας.
Τρία καζίνο είχαν το προνόμιο του χαμηλού εισιτηρίου σε σχέση με τα άλλα: το πρώην κρατικό καζίνο Πάρνηθας, το πρώην κρατικό καζίνο της Κέρκυρας και το καζίνο της Θεσσαλονίκης (που δεν ήταν ποτέ κρατικό, αλλά «απόλαυσε» το προνόμιο του χαμηλού εισιτηρίου ως το μόνο ιδιωτικό καζίνο. Διαπλοκή είπατε;). Σε όλα τα άλλα καζίνο είχε επιβληθεί από το κράτος εισιτήριο 15 ευρώ. Σημείωση: το κράτος παίρνει το 80% της τιμής των εισιτηρίων που κόβονται στα καζίνο όλης της

Κυριακή 18 Μαρτίου 2012

"Ήταν μιας ώρας υπουργός και ήθελε να αλλάξει τα στοιχεία"!


Ο Γιώργος Παπακωνσταντίνου είναι προφανές πλέον ότι χάνει την  ψυχραιμία του καθώς ο κλοιός στην Εξεταστική για τα μαγειρέματα στο έλλειμμα, με τα οποία η χώρα οδηγήθηκε στο ΔΝΤ και στο Μνημόνιο.

Τα στοιχεία που προκύπτουν από τη διαδικασία της Εξεταστικής Επιτροπής στη Βουλή για το έλλειμμα σφίγγουν τον κλοιό γύρω του, καθώς γίνεται όλο και πιο προφανές ότι οι χειρισμοί του οδήγησαν την χώρα στο Μνημόνιο με τα γνωστά τραγικά για την κοινωνία επακόλουθα.

Μετά το άδειασμα από τον επικεφαλής του Οργανισμού Διαχείρισης Δημόσιου Χρέους Πέτρο Χριστοδούλου και, βεβαίως, τον διοικητή της Τραπέζης της Ελλάδας Γιώργο Προβόπουλο, ήρθε

Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2012

Ο Γιώργος Παπανδρέου στο Ειδικό Δικαστήριο!

Σύμφωνα με πληροφορίες του parapolitika.gr, αίτημα με αριθμό πρωτοκόλλου για την άσκηση ποινικής δίωξης κατά του πρώην πρωθυπουργού Γιώργου Παπανδρέου και του πρώην υπουργού ΟικονομικώνΓιώργου Παπακωνσταντίνου κατέθεσε στον εισαγγελέα του Αρείου Πάγου Ι.Τέντε, ο οικονομικός εισαγγελέας Γρηγόρης Πεπόνης για ψευδή στοιχεία με τα οποία προσέφυγε η χώρα μας στο ΔΝΤ.


www.tsantiri.gr

Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2012

Πάνε να κουκουλώσουν το σκάνδαλο των Σπετσών

Πιέσεις ώστε να συγκαλυφθεί το μείζονος ενδιαφέροντος σκάνδαλο της απώλειας κρατικής δασικής περιοχής στις Σπέτσες υπέρ εφοπλιστικών συμφερόντων ασκούνται από σήμερα το πρωί εκ μέρους του υπουργείου Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής και της Αποκεντρωμένης Περιφέρειας. Όπως είναι σε θέση να γνωρίζει το protothema.gr, εσπευσμένα κλήθηκε από την Γραμματεία Δασών ο Δασάρχης Πόρου κ. Καλπαξίδης, ο άνθρωπος δηλαδή που αποκάλυψε με τις θεσμικές του παρεμβάσεις και την παραπομπή στη Δικαιοσύνη των υπαιτίων, το οικολογικό έγκλημα που επιχειρηματικά συμφέροντα επιχειρούν.

Πιο συγκεκριμένα, με την υπόθεση ασχολήθηκε σήμερα το πρωί και ο Περιφερειάρχης κ. Λιακόπουλος με τον γραμματέα του κ. Άνδρο (γνωστός για τις φιλικές του σχέσεις με τον

Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2011

Υποχρεωτικά τα φωτοβολταϊκά σε όλες τις νέες στέγες


Στόχος να ενσωματωθεί στον αστικό ιστό η αύξηση χρήσης των ΑΠΕ

Τη πρόθεση του υπουργείου Περιβάλλοντος να καταθέσει νέο Γενικό Οικοδομικό Κανονισμό (ΓΟΚ), σύμφωνα με τον οποίο θα είναι υποχρεωτική η παρουσία φωτοβολταϊκών στα νέα κτίρια κοινοποίησε σήμερα ο υπουργός Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, Γιώργος Παπακωνταντίνου.
Σε συνέντευξη Τύπου, που παραχώρησε ο κ. Παπακωνσταντίνου δήλωσε ότι στόχος πλέον είναι να ενσωματωθεί και στον αστικό ιστό η αύξηση χρήσης των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας.

Συγκεκριμένα, ο κ. Παπακωνσταντίνου δήλωσε ότι το υπουργείο

Πέμπτη 18 Αυγούστου 2011

Συγκρότηση Επιτροπής για τις επενδύσεις χρυσού στην Ελλάδα: μια ακόμα γκάφα του ΥΠΕΚΑ;


High Speed Action Photography
Καλοκαιρινές ακροβασίες του ΥΠΕΚΑ για να “φέρει βόλτα” τους απείθαρχους ιθαγενείς που δεν θέλουν τα μεταλλεία χρυσού!
Την “συγκρότηση ειδικής οκταμελούς επιτροπής για την αξιολόγηση μελετών που σχετίζονται με τη παραγωγή χρυσού στην Ελλάδα” ανακοίνωσε στις 12 Αυγούστου  ο υπουργός Περιβάλλοντος κ. Γ. Παπακωνσταντίνου, “διαπιστώνοντας την ανάγκη να υπάρξει σφαιρική και ολοκληρωμένη αντιμετώπιση των περιβαλλοντικών θεμάτων σχετικά με την παραγωγή χρυσού στην Ελλάδα, λόγω της πολυπλοκότητας των έργων που αφορούν στην παραγωγή του και της απαίτησης πολυεπιστημονικής προσέγγισης… Η εν λόγω επιτροπή θα εισηγείται στον υπουργό προς υπογραφή Σχέδιο θετικής Γνωμοδότησης ή Αρνητικής Απόφασης Προκαταρκτικής Εκτίμησης και Αξιολόγησης  (ΠΠΕΑ) και Σχέδιο Απόφασης Έγκρισης ή Μη Έγκρισης Περιβαλλοντικών Όρων (ΑΕΠΟ)”.
Πρόεδρος της νέας επιτροπής θα είναι ο κ. Επαμεινώνδας Τολέρης, Προϊστάμενος της Ειδικής Υπηρεσίας Περιβάλλοντος ΕΥΠΕ/ΥΠΕΚΑ.
Διερωτώμαστε ποια είναι η αναγκαιότητα αυτής της νέας επιτροπής, δεδομένου ότι υπάρχουν ήδη άλλες δυο “επιτροπές” με το ίδιο αντικείμενο. Όλες

Πέμπτη 11 Αυγούστου 2011

Δεν μαζεύεται με τίποτα η «μαύρη τρύπα» που άφησε ο Παπακωνσταντίνου


 
Σε αναθεώρηση των στόχων του προϋπολογισμού για να σώσει τα προσχήματα υποχρεώθηκε το νέο οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης καθώς, σε πραγματικούς  όρους, η «μαύρη τρύπα» φτάνει αισίως τα 3,4 δισ. ευρώ. Παρότι μάλιστα ο μήνας Ιούλιος ήταν ο πιο «αποδοτικός»  ως τώρα σε εισπράξεις δημοσίων εσόδων, ο τακτικός προϋπολογισμός (χωρίς τις δαπάνες και τα έσοδα του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων) εμφανίζει έλλειμμα 4 δισ. ευρώ.

Η εξέλιξη αυτή έχει σημάνει «συναγερμό» στο οικονομικό επιτελείο. Σε αυτήν συνέβαλαν  οι αυξημένες επιστροφές φόρου (+15,8%) από πέρυσι, οι υπέρογκες δαπάνες για πληρωμές για παλιά και νέα χρέη (+14,6%) αλλά και οι

Κυριακή 31 Ιουλίου 2011

Το καθίκι κι αν το αλλάζεις υπουργείο, καθίκι παραμένει









Το παλιοτόμαρο που ήταν υπουργός οικονομικών και διάλυσε την οικονομία, τώρα θα μας διαλύσει και το περιβάλλον μιας και είναι υπουργός του αντίστοιχου τομέα.



Σήμερα υπέγραψε την καταδίκη της Χαλκιδικής δίνοντας άδεια στην εταιρία “Ελληνικός Χρυσός” να αρχίσει τις εργασίες της. Σε λίγες μέρες δηλαδή, θα περιμένουμε τα ΜΑΤ να καταφτάσουν στην περιοχή για να γίνει ο διάλογος κατά τα πρότυπα της δημοκρατίας τους.

Η συγκεκριμένη επένδυση θα αποφέρει στο δημόσιο ταμείο μηδέν (0) έσοδα πλην τους φόρους που θα πληρώνουν οι εργαζόμενοι. Το μετάλλευμα δε

Σάββατο 23 Ιουλίου 2011

Μη αναστρέψιμες καταστροφές στο περιβάλλον" της Χαλκιδικής

  Πηγη:Η Αυγη

Αρνητική είναι η γνωμοδότηση της Διεύθυνσης Δασών Χαλκιδικής για τη μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων της εταιρείας «Ελληνικός Χρυσός Α.Ε.» που έχει την εκμετάλλευση των μεταλλείων Κασσάνδρας στη Χαλκδική.

Στοπ στην περιβαλλοντική μελέτη της εταιρείας Ελληνικός Χρυσός Α.Ε. από τη Διεύθυνση Δασών Χαλκιδικής
Συγκεκριμένα, η Διεύθυνση Δασών, απαντώντας σε σχετικό έγγραφο του υπουργείου Περιβάλλοντος, γνωστοποίησε ότι συμφωνεί με τις απόψεις του Δασαρχείου Αρναίας και καλεί το υπουργείο να προβεί στις απαραίτητες ενέργειες. Κοινώς κάνει σαφές ότι συμφωνεί με την άποψη ότι η λειτουργία των μεταλλείων θα προκαλέσει «ανεπανόρθωτες και μη αναστρέψιμες καταστροφές στο περιβάλλον».
Η Διεύθυνση Δασών Χαλκιδικής και το Δασαρχείο Αρναίας εκτιμούν, μεταξύ άλλων, ότι η συγκεκριμένη επένδυση «αποτελεί βίαιη επέμβαση στο περιβάλλον, σε μοναδική φυσική περιοχή αρχέγονου δάσους» και πως «μια άλλη σοβαρή επίπτωση είναι η υποβάθμιση και η ρύπανση των υδάτων». Τονίζουν επίσης ότι

Δευτέρα 18 Ιουλίου 2011

Δήλωση Παπακωνσταντίνου για το δημοσίευμα στο "Πρώτο Θέμα"

πηγή:ΧΟΛΟΜΩΝΤΑΣ

Η αθλιότητα συνεχίζεται. O γνωστός εκδότης της εφημερίδας «Πρώτο Θέμα», Θ. Αναστασιάδης, έχει εξαπολύσει μια λυσσαλέα επίθεση λάσπης εναντίον μου.
Η επίθεση άρχισε από τη στιγμή που απάντησα στη Βουλή για τις καθυστερήσεις στη διερεύνηση φορολογικών εκκρεμοτήτων του.  Η σχετική, κατόπιν εισαγγελικής παραγγελίας, πολυετής διερεύνηση του Σώματος Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος για φορολογικές παραβάσεις του κ. Αναστασιάδη και «ξέπλυμα βρώμικου χρήματος», ολοκληρώθηκε και το πόρισμα έχει διαβιβαστεί στην Εισαγγελία για τις δικές της ενέργειες.
Το τελευταίο «εύρημα»

Για δες ρε έναν Υπουργό αρμόδιο για τα αυθαίρετα

ΚΡΥΒΕΙ ΤΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΑΥΘΑΙΡΕΤΟ Ο ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ!

πηγη:ΧΟΛΟΜΩΝΤΑΣ
Από το Πρώτο Θέμα
Σοβαρό πολιτικό αλλά και ηθικό ζήτημα προκύπτει για τον υπουργό Περιβάλλοντος κ. Γιώργο Παπακωνσταντίνου από την αποκάλυψη ότι διαθέτει «οικογενειακό» αυθαίρετο μέσα στο δάσος! Η μητέρα του είναι ιδιοκτήτρια εξοχικής κατοικίας χτισμένης μέσα σε...
αναδασωτέα περιοχή στη Βραυρώνα Αττικής, στον οικισμό Χαμολιά. Το σπίτι, σύμφωνα με τον διευθυντή Δασών Ανατολικής Αττικής κ. Αναστάσιο Καζάση, είναι αυθαίρετο και παράνομο, ενώ έχει εκδοθεί γι’ αυτό και απόφαση κατεδάφισης. Η μητέρα του κ. Παπακωνσταντίνου αλλά και άλλοι ιδιοκτήτες αυθαιρέτων στην περιοχή έχουν

Κυριακή 10 Ιουλίου 2011

Μεταλλεία και μεταλλουργία χρυσού στην …”Κασσάνδρα Χαλκιδικής”!!!

Απο:antigoldgreece.wordpress.com

Δελτίο Τύπου του Υπουργού ΠΕΚΑ Γιώργου Παπακωνσταντίνου:

με την υπογραφή της ΑΕΠΟ του έργου στην Κασσάνδρα Χαλκιδικής το ΥΠΕΚΑ εκτιμά βάσιμα ότι οι προοπτικές της μεταλλευτικής δραστηριότητας στη Ελλάδα ανοίγονται σε ένα νέο δρόμο όπου η διαχείριση και προστασία του περιβάλλοντος, η κοινωνική ευθύνη και η οικονομική ανάπτυξη συμβαδίζουν προς όφελος της χώρας.

Χαράς ευαγγέλια στην “Κασσάνδρα Χαλκιδικής”, αφού ο άνθρωπος που έσωσε την χώρα ως Υπουργός Οικονονομικών, ως Υπουργός Περιβάλλοντος μετέφερε το Επενδυτικό Σχέδιο της ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΧΡΥΣΟΣ από τη βόρεια Χαλκιδική στην Κασσάνδρα της νότιας Χαλκιδικής! Αυτό βέβαια επειδή......

Σάββατο 9 Ιουλίου 2011

Ισχυρό ΟΧΙ στον Παπακωνσταντίνου

 Άιντε θύμα άιντε ψώνιο, άιντε σύμβολο αιώνιο, αν ξυπνήσεις μονομιάς θ'άρθει ανάποδα ο ντουνιάς!


Αυτό συντοπίτες είναι το μήνυμα που έδωσε η μεγαλειώδης συγκέντρωση απλών ανθρώπων  στην Ιερισσό χτες. Αυτό είναι το σύνθημα που πρέπει να διέπει τη γνώμη μας. Ομόνοια γιατί έτσι γινόμαστε δυνατοί και μας φοβούνται. Ας παραμερίσουμε προσωπικές και κομματικές φιλοδοξίες που μόνο κακό κάνουν.

ΔΙΝΟΥΜΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΚΑΙ ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ ΕΝΑ!!! ΘΑ ΨΑΧΝΟΥΝ ΔΡΟΜΟ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ!!!!