Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ελληνικος Χρυσος. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ελληνικος Χρυσος. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη 11 Απριλίου 2013

Παραίτηση δύο εργαζομένων από την ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΧΡΥΣΟΣ και της Προέδρου του Τοπικού Συμβουλίου της Ιερισσού



SONY DSC
Παραιτήθηκε σήμερα και δεύτερος εργαζόμενος από την μεταλλευτική εταιρία ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΧΡΥΣΟΣ σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την πολιτική της εταιρίας και για τα επεισόδια που συμβαίνουν συνεχώς στην περιοχή από την αστυνομία και τους εργαζόμενους της εταιρίας.
Παραιτήθηκε επίσης, θέλοντας να εκφράσει έντονα την διαμαρτυρία της, η πρόεδρος του Τοπικού Συμβουλίου της Ιερισσού του Δήμου Αριστοτέλη κ. Ζωή Γατά, που εκλέχθηκε με τον συνδιασμό του Πάχτα.

Ε.Π.Α.Μ. Πάτρας

Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2012

Ερώτηση – κατάθεση εγγράφων για το επενδυτικό σχέδιο της “Ελλ. Χρυσός”, από την βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ / ΕΚΜ Χαλκιδικής, Ιγγλέζη Κατερίνα


Προς Το Υπουργείο Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής
Θέμα: Έγκριση Επενδυτικού Σχεδίου της Ελληνικός Χρυσός Α.Ε.
Σύμφωνα με τις παραγράφους 3.2, 3.3 και 3.4 του άρθρου 3 της υπ’αριθμ. 22138/12-12-2003 σύμβασης της Συμβολαιογράφου Αθηνών Ιωάννας Γαβριέλη-Αναγνωσταλάκη, που κυρώθηκε με το νόμο 3220/28-01-2004, η αγοράστρια των Μεταλλείων Κασσάνδρας οφείλει να εκπονήσει επενδυτικό σχέδιο εντός είκοσι τεσσάρων (24) μηνών από τη δημοσίευση του νόμου. Ταυτόχρονα το Ελληνικό Δημόσιο αναλαμβάνει την υποχρέωση εξέτασης αυτού του επενδυτικού σχεδίου εντός δύο (2) μηνών και έκδοσης όλων των απαιτούμενων αδειών και εγκρίσεων εντός δέκα (10) μηνών.
Ερωτάται ο κ. Υπουργός:
‘Έχει εγκριθεί το επενδυτικό σχέδιο της Ελληνικός Χρυσός Α.Ε. για τα Μεταλλεία Κασσάνδρας από την αρμόδια υπηρεσία;
Αν ναι, παρακαλώ να μου χορηγήσετε αντίγραφο της απόφασης έγκρισης του προαναφερόμενου επενδυτικού σχεδίου.
Οι ερωτώσα βουλευτής
Κατερίνα Ιγγλέζη

Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου 2012

ΚΑΤΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΑΝΑΦΟΡΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ για “Παράνομες εργασίες της εταιρείας ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΧΡΥΣΟΣ στη θέση Σκουριές Μ. Παναγίας”



ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΜΕΤΑΛΛΕΥΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΡΙΟΤΗΤΩΝ


ΑΝΑΦΟΡΑ – ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΤΕΠΕΙΓΟΥΣΑ

ΠΡΟΣ

1. Την Επιθεώρηση Περιβάλλοντος Tομέας Β. Ελλάδος
2. Την Επιθεώρηση Μεταλλείων Β. Ελλάδος
3. Την ΕΥΠΕ/ ΥΠΕΚΑ
4. Τον Ειδικό Γραμματέα Επιθεωρητών Περιβάλλοντος/ ΥΠΕΚΑ

Κοινοποίηση:
α. Δασάρχη Αρναίας
β. Δ/νση Δασών Xαλκιδικής Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας – Θράκης
γ. Την Αστυνομική ΔιεύθυνσηΧαλκιδικής
δ. Το Α.Τ. Αρναίας
ε. Το Α.Τ. Ιερισσού

Ιερισσός, 6 Σεπτεμβρίου 2012

ΘΕΜΑ: “Παράνομες εργασίες της εταιρείας ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΧΡΥΣΟΣ στη θέση “Σκουριές” Μ. Παναγίας”

Δηλώνουμε ότι είμαστε στη διάθεσή σας για να σας προσκομίσουμε όλα τα στοιχεία που τεκμηριώνουν απόλυτα και επίσημα όσα πιο κάτω καταγγέλουμε και να σας παράσχουμε όποια

Σάββατο 7 Ιουλίου 2012

ΓΝΩΜΟΔΟΤΗΣΗ ΕΠΙ ΤΗΣ Μ.Π.Ε. ΜΕΤΑΛΛΕΥΤΙΚΩΝ-ΜΕΤΑΛΛΟΥΡΓΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΧΡΥΣΟΣ ΣΤΗ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ




1. ΓΕΝΙΚΑ
Η παρούσα γνωμοδότηση συντάσσεται κατόπιν αναθέσεως εκ μέρους των ομάδων πολιτών της Μ. Παναγιάς αφενός και της Ιερισσού αφετέρου.
Για το λόγο αυτό μελετήθηκε η Μ.Π.Ε. ΜΕΤΑΛΛΕΥΤΙΚΩΝ - ΜΕΤΑΛΛΟΥΡΓΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΧΡΥΣΟΣ ΣΤΗ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ, καθώς και άλλων μελετών και ερευνών που αφορούν την περιοχή αλλά και συναφή θέματα (πίνακας βιβλιογραφίας).
Ως γνώστης της κατάστασης και του ρόλου των δασών της περιοχής αλλά και των επιπτώσεων των μεταλλευτικών δραστηριοτήτων, προχώρησα στη σύνταξη της παρούσας γνωμοδότησης προκειμένου να συμβάλλω στη λήψη της πλέον συμφέρουσας απόφασης για το μέλλον της Αν. Χαλκιδικής.
Παρά την καλή γνώση των δασών της περιοχής και των περιβαλλοντικών προβλημάτων της, πραγματοποιήθηκαν επανειλημμένες επισκέψεις στην περιοχή προκειμένου όλα τα εκτιθέμενα να

Κυριακή 29 Απριλίου 2012

Ο Δασάρχης με τα χρυσά δάση


Mε το έγγραφο του 9485/24-4-2012 προς το Αστυνομικό Τμήμα Αρναίας, το Δασαρχείο Αρναίας επισημαίνει ότι “οι δασικοί δρόμοι στις Σκουριές είναι δημόσιοι και ελεύθεροι για τους πολίτες”. Υπενθυμίζουμε ότι σύμφωνα με απόφαση που έλαβε το Μονομελές Πλημμελειοδικείο Πολυγύρου την προηγούμενη ακριβώς μέρα, 23 Απριλίου 2012, η εταιρεία ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΧΡΥΣΟΣ διατάσσεται να ξηλώσει μπάρες και συρματοπλέγματα από τους δασικούς δρόμους, να κατεβάσει από τα δέντρα τις συσκευές ηλεκτρονικής ανίχνευσης και να αποσύρει τους σεκιουριτάδες, ενώ παράλληλα διατάσσει την άσκηση ποινικής δίωξης κατά των εκπροσώπων της εταιρείας για τις “τελεσθείσες έκνομες ενέργειες” στις Σκουριές.
Την αμέσως επόμενη μέρα ο Δασάρχης κ. Αγαλής βρήκε ότι το έγγραφο αυτό ήταν “ανεπαρκές” και έστειλε δεύτερο έγγραφο προς το Α.Τ. Αρναίας, με το οποίο “διορθώνει” το προηγούμενο ως εξής:
 Με την 7633/29-3-2012 απόφαση  της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας Θράκης εγκρίθηκε η παραχώρηση της έκτασης για τις μεταλλευτικές δραστηριότητες στην περιοχή

Κυριακή 22 Απριλίου 2012

Η Εξόρυξη Χρυσού Στη Χαλκιδική Είναι Και Δικό Μας Πρόβλημα!



Η Εξόρυξη Χρυσού Στη Χαλκιδική Είναι Και Δικό Μας Πρόβλημα! 

Αλληλεγγύη Στον Αγώνα Των Κατοίκων Της!
Το τελευταίο διάστημα, στη Χαλκιδική, ειδικότερα στη θέση “Σκουριές” τους όρους Κάκαβος, βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη μια συντονισμένη προσπάθεια της εταιρείας «ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΧΡΥΣΟΣ», με τη συνδρομή κρατικών υπηρεσιών και τοπικών παραγόντων, να βάλει σε εφαρμογή το σχέδιο κατασκευής μιας καταστρεπτικής επένδυσης μεταλλείας χρυσού και χαλκού. Στην προσπάθειά της αυτή κατέφυγε σε χρήση ωμής βίας, απέναντι στους κατοίκους της περιοχής, που υπερασπίζονται με την παρουσία τους το βουνό, μπροστά στη λαίλαπα της επερχόμενης φυσικής καταστροφής και της αποδιάρθρωσης κάθε άλλης δραστηριότητας. Δεν δίστασε, μάλιστα, να χρησιμοποιήσει σαν δύναμη κρούσης εργαζόμενους της

Σάββατο 21 Απριλίου 2012

Βαριές οι κατηγορίες, αναβολή της δίκης για τη Δευτέρα


Σήμερα στις 12:00 το μεσημέρι οδηγήθηκαν στα δικαστήρια του Πολυγύρου με την αυτόφωρη διαδικασία οι 11 ή 14 που συνελήφθησαν χθες το βράδυ στις Σκουριές, επειδή είχαν καταλάβει το χώρο και παρεμπόδιζαν την ελεύθερη πρόσβαση των πολιτών στο βουνό. Οι κατηγορίες που τους απαγέλλθηκαν είναι αυτοδικία, αντιποίηση αρχής, διατάραξη κυκλοφορίας, παράνομη βία,  παράνομη κατάληψη, αυθαίρετη κατασκευή. Οι κατηγορούμενοι ζήτησαν και πήραν αναβολή μέχρι τη Δευτέρα το πρωί και αφέθηκαν ελεύθεροι.

Την Δευτέρα θα πρέπει να αποδείξουν ότι υπήρχε άδεια (από ποιον άραγε) για τις κουκούλες, για τα μπλόκα στο δασικό δρόμο και για το θράσος τους να ζητάνε τα στοιχεία των διερχομένων πολιτών και να εμποδίζουν τη διέλευσή τους. Σύμφωνα με το γραφείο τύπου της εταιρείας, “δυστυχώς οι εργαζόμενοι, δεν κρατούσαν επάνω τους τις άδειες”! Σα να ξέχασαν τα τσιγάρα στο σπίτι…

Πέμπτη 19 Απριλίου 2012

Ούτε για όλου του κόσμου το χρυσάφι..


του Στέλιου Ψωμά, Περιβαλλοντολόγου

Για πάνω από 2.500 χρόνια, ο άνθρωπος αισθάνεται ευτυχής βρίσκοντας χρυσοφόρα κοιτάσματα. Μόνο πρόσφατα όμως έχουμε αντιδράσεις στην εκμετάλλευση του πολύτιμου και «ευγενούς» αυτού μετάλλου. Αντιδράσεις που, όπως στην περίπτωση της TVX στη Χαλκιδική, έχουν λάβει τη μορφή ενός πολύχρονου αγώνα για την προστασία του περιβάλλοντος της περιοχής. Θα αναρωτηθεί, λοιπόν, κανείς γιατί εμφανίζονται αντιδράσεις με «καθυστέρηση» χιλιετιών.

Η απάντηση είναι απλή. Οι τεχνικές εξόρυξης έχουν αλλάξει ανά τους αιώνες και συνεπώς και οι επιπτώσεις από την εκμετάλλευση των χρυσοφόρων κοιτασμάτων είναι πλέον διαφορετικές.

Ήταν μόλις τη δεκαετία του 1960 όταν άρχισε να εφαρμόζεται σε μεγάλη και μαζική κλίμακα η

Δευτέρα 16 Απριλίου 2012

Πώς 300 από τους απολυμένους της TVX GOLD έγιναν μεγαλοσυνταξιούχοι του Ελληνικού Δημοσίου


ΜΕΓΑΛΗ ΤΡΙΤΗ 10 Απριλίου. Ανακοίνωση του Βουλευτή Χαλκιδικής Ν.Δ. Γιώργου Βαγιωνά: “Πρέπει η Πολιτεία να σταθεί αρωγός στους 28 “υπογείτες”. Πρέπει να παρατείνει το “πρόγραμμα”μέχρι 13,5 μήνες για να συμπληρώσουν το χρόνο για σύνταξη, αφού η “Εταιρεία” δεν προσλαμβάνει μεταλλωρύχους στην ηλικία-μεταίχμιο των 50 ετών”.

Όταν πτώχευσε η TVX το 2003 οι 472 μεταλλωρύχοι που απασχολούσε  απολύθηκαν. Τα απλήρωτα της TVX στους απολυμένους ήταν €17,8 εκατομμύρια και οι οφειλόμενες εισφορές στο Ι.Κ.Α. ήταν €2,2 εκατομμύρια. Με τις “συμβάσεις” του Χρήστου Πάχτα στις 12 Δεκεμβρίου 2003 που κυρώθηκαν με την τροπολογία του Ν.3220/28 Ιαν. 2004, χαρίστηκαν στην TVX τα οφειλόμενα στο Ι.Κ.Α. €2,2 εκατ. τα οποία τα πλήρωσε το Δημόσιο. Το Δημόσιο επίσης πλήρωσε τα €11,0 εκατομμύρια από τα €17,8 μεσω του

Κυριακή 15 Απριλίου 2012

ΟΜΗΡΙΑ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΑΠΟ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΣΕΚΙΟΥΡΙΤΙ ΜΕ ΚΟΥΚΟΥΛΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΧΡΥΣΟΣ (ELDORADO) ΣΤΟ ΔΑΣΟΣ ΤΩΝ ΣΚΟΥΡΙΩΝ


Απόγευμα  Μ. Σαββάτου έξι γυναίκες από την περιοχή, επιβαίνουσες σε δύο αυτοκίνητα, ξεκίνησαν με πρόθεση μια βόλτα στις Σκουριές και επίσκεψη σε χωράφι με μηλιές εκεί. Φτάνοντας λίγο πριν τον ήδη υπάρχοντα κρατήρα αντιλήφθηκαν την ύπαρξη μπλόκου με κινούμενη μπάρα και αγκαθωτό συρματόπλεγμα μέσα στον κεντρικό δασικό δρόμο, καθώς και την παρουσία ιδιωτικών σεκιούριτι με ολοπρόσωπη κάλυψη και εργαζομένων. Αρνηθήκαν να καταθέσουν τα στοιχεία που τους ζητήθηκαν αλλά παρόλα αυτά καταγράφηκαν τα χαρακτηριστικά και οι πινακίδες των αυτοκινήτων. Κατόπιν τους επιτράπηκε να συνεχίσουν την πορεία. Πηγαίνοντας προς τον κρατήρα και με πρόθεση να μεταβούν στο χωράφι, αντιλήφθηκαν ότι ακολουθούνταν από δύο αγροτικά αυτοκίνητα της εταιρίας Ελληνικός Χρυσός, τα οποία και τις προπηλάκισαν κλείνοντάς τες τον δρόμο και ακινητοποιώντας τα αυτοκίνητά τους, με το πρόσχημα ότι ο χώρος είναι ιδιωτικός. Ακολούθησε ομηρία των γυναικών για τουλάχιστον 20 λεπτά της ώρας, η οποία συνοδεύτηκε από λεκτική και σωματική βία, απειλές κατά της σωματικής τους ακεραιότητας καθώς και απειλές για μελλοντική τους ενοχοποίηση σε τυχόν γεγονότα. Από την μεριά των γυναικών κλήθηκε η αστυνομία και ζητήθηκε παρέμβαση εισαγγελέα. Τα γεγονότα καταγράφηκαν σε κάμερα στα πλαίσια της ύπαρξης αποδεικτικών στοιχείων στις απειλές που δέχθηκαν κατά την διάρκεια των γεγονότων. Τελικά αφεθήκαν ελεύθερες μετά από τηλεφωνική εντολή που δόθηκε από τον κ. Ζαγοράκη(πρόεδρος τοπικού συμβουλίου Στρατωνίου) και γενικό επιτελάρχη της εταιρίας στο βουνό της M. Παναγίας. Αυτή είναι η εικόνα που παρουσιάζει το δάσος των Σκουριών αυτές τις τελευταίες 25 μέρες από την εγκατάσταση των κατοχικών δυνάμεων της εταιρίας εκεί. Αυτές είναι εικόνες πανελλαδικής πρωτοτυπίας... στην Ελλάδα του 2012 οι βόλτες σε ορισμένα δάση απαγορεύονται.

http://proevla.blogspot.com/2012/04/eldorado.html

Δευτέρα 2 Απριλίου 2012

ΚΑΛΕΣΜΑ


Εδώ και λίγες μέρες, από την Τρίτη 20/3, στο δάσος στις Σκουριές και στη Μεγάλη Παναγιά Χαλκιδικής, βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη
μια συντονισμένη προσπάθεια του κράτους και του «εθνικού εργολάβου» να βάλουν σε εφαρμογή το σχέδιο κατασκευής της
φαραωνικής και καταστρεπτικής επένδυσης μεταλλείας χρυσού, της εταιρείας «ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΧΡΥΣΟΣ». Χρησιμοποιώντας όλη τη
γκάμα του οπλοστασίου τους: τον εκμαυλισμό της τοπικής κοινωνίας, με το πρόσχημα της απασχόλησης, τη συκοφαντία σε βάρος
όσων αντιστέκονται, τους προπηλακισμούς και τις προκλήσεις, τις υπηρεσίες εξωνημένων τοπικών

Παρέμβαση αντιπληροφόρησης και αλληλεγγύης για τη ΒΑ Χαλκιδική


Την Τρίτη 20 Μάρτη 2012, η εταιρεία «Ελληνικός Χρυσός» (της οποίας
σημαντικός μέτοχος είναι ο όμιλος ΕΛΛΑΚΤΩΡ του Λ. Μπόμπολα και
αποτελεί θυγατρική της καναδικής πολυεθνικής Eldorado Gold
Corporation) επιχείρησε να ξεκινήσει εργασίες στην τοποθεσία Σκουριές
του όρους Κάκαβος, όπου σχεδιάζει να ανοίξει έναν τεράστιο κρατήρα
επιφανειακής εξόρυξης χρυσοφόρων και χαλκοφόρων κοιτασμάτων με
εξαιρετικά καταστροφικές συνέπειες τόσο για τη φύση όσο και για τους
κατοίκους της περιοχής.
   Συγκεκριμένα, συνεργείο της εταιρείας μαζί με υπάλληλο της
αρχαιολογικής υπηρεσίας ανέβηκε στο βουνό για να κάνει αρχαιολογικές
τομές προκειμένου να πιστοποιηθεί ότι δεν υπάρχουν αρχαιολογικά
ευρήματα στην περιοχή, ούτως ώστε στη συνέχεια η «Ελληνικός Χρυσός» να

Σάββατο 31 Μαρτίου 2012

ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΑΝΤΙΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΣΤΗ Β.Α. ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ


ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 5 ΑΠΡΙΛΗ 2012, 5:30 μ.μ.ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΑ ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ ΤΟΥ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΑΝΤΙΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΓΙΑ
ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΣΤΗ Β.Α. ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ »ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ
ΧΡΥΣΟΣ – ELDORADO GOLD» ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΟΥΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥΣ ΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗ
ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ



Παρασκευή 30 Μαρτίου 2012

Που πας βρε καραμήτρο.....

Που πας βρε καραμήτρο..... Αυτή την στιγμή που γράφουμε αυτές τις λέξεις διαδραματίζονται σκηνές απείρου κάλους στην Ιερισσό. Ο δήμαρχος Αρπάχτας, μαζί με τον Γκέμπελ Μοσχόπουλο πήγανε για δημοτικό συμβούλιο στην Ιερισσό σαν να μην συμβαίνει τίποτα. Έπειτα από τοποθέτηση του κ. Βλαχόπουλο για τον εντολοδόχο της ελληνικός χρυσός και μοναδικού "Πολίτη Αριστοτέλη" Βασίλη Γκεμπελ Μοσχόπουλου για το λόγο που ενώ είναι δημοτικός άρχοντας πως μπορεί να κουβαλάει μαζί του και όλους τους μεταλλωρύχους και να φροντίζει για την επίλυση των διαφορών δια της ράβδου, τον λόγο και την υπεράσπιση του "οπίσθιου" φίλου του πήρε ο δήμαρχος Αριστοτέλη κ. Αρπάχτας όπου

Πολιορκείται από κόσμο το Δημαρχείο Ιερισσού – ΜΑΤ μέσα κι έξω


Αυτή τη στιγμή στην Ιερισσό:

Ο κόσμος έχει κυκλώσει το Δημαρχείο όπου συνεδριάζει το Δημοτικό Συμβούλιο Αριστοτέλη και φωνάζει συνθήματα κατά της επένδυσης της ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΧΡΥΣΟΣ, κατά του Δημάρχου Χρήστου Πάχτα και κατά του Αντιδημάρχου Βασίλη Μοσχόπουλου. Η πλατεία του Δημαρχείου είναι ήδη γεμάτη ενώ κι άλλοι κάτοικοι καταφθάνουν συνεχώς. Ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις βρίσκονται μέσα στο Δημαρχείο και ακόμα περισσότερες και αρκετές κλούβες είναι έξω από αυτό. Για άγνωστο λόγο όλα τα φώτα στο Δημαρχείο, στην πλατεία και στους γύρω δρόμους έχουν σβήσει.

Νωρίτερα, ο επικεφαλής της μείζονος Αντιπολίτευσης Μιχάλης Βλαχόπουλος ζήτησε την παραίτηση του Αντιδημάρχου Μοσχόπουλου για τον ηγετικό ρόλο που έπαιξε την περασμένη Τρίτη στην άνανδρη επίθεση των 500 τραμπούκων της ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΧΡΥΣΟΣ εναντίον των 30 ανθρώπων που βρισκόταν στις Σκουριές. Ο Δήμαρχος “HELLAS GOLD” δεν έκανε δεκτό το αίτημα και η αντιπολίτευση αποχώρησε από το Συμβούλιο, δηλώνοντας ότι δεν είναι δυνατόν να συζητάει με έναν “αντιδήμαρχο επικεφαλής τρομοκρατών”.

Ένας Δήμαρχος τραγικά αντίθετος με τη θέληση της κοινωνίας κάθεται στα σκοτάδια μέσα στο Δημαρχείο φρουρούμενος από την αστυνομία, ενώ ο κόσμος είναι απ’έξω. Μάλλον αναμένονται ενισχύσεις. Θα ενημερώνουμε.

http://antigoldgreece.wordpress.com/2012/03/30/dimarxeio30-3/

Πέμπτη 29 Μαρτίου 2012

“Από κει που ήρθαν…”


Σχόλιο του Γραφείου Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ Χαλκιδικής για την απόφαση του δασαρχείου Αρναίας να απομακρυνθεί άμεσα η “Ελληνικός Χρυσός” από το όρος Κάκκαβος.

Μετά τα σοβαρά επεισόδια που είχαμε στην τύπου φαρ ουέστ “κατάληψη” του Κάκκαβου από “εργαζόμενους” της εταιρίας χρυσού από τους “30 οικολόγους” όπως τους αποκαλούσαν οι ίδιοι αλλά και μερίδα των τοπικών ΜΜΕ, έρχεται  η απόφαση καταπέλτης του δασαρχείου Αρναίας:

η εταιρία πρέπει άμεσα να τα “μαζέψει” και να φύγει, διακόπτωντας οποιαδήποτε παράνομη εργασία της

Εκδιώχθηκε από τις Σκουριές η ΠΑΡΑΝΟΜΗ “Ελληνικός Χρυσός”


Τα μαζεύει και φεύγει άρον άρον η εταιρεία από το βουνό. Με έγγραφό του την Δευτέρα 26 Μαρτίου, το Δασαρχείο Αρναίας διέταξε την άμεση διακοπή κάθε εργασίας στις Σκουριές από την ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΧΡΥΣΟΣ, την αποχώρηση όλων όσων βρίσκονται στην “φρουρά” εκεί και την εντός τριών ημερών εκκένωση του βουνού από τα μηχανήματα, οχήματα, κοντέινερς, προσωπικό της εταιρείας και συνεργεία υπεργολάβων.

Σήμερα Πέμπτη λήγει η τριήμερη προθεσμία και το Δασαρχείο διεξάγει καταγραφή όλων των έργων και επεμβάσεων που πραγματοποίησε παράνομα στο δάσος η εταιρεία από τις 19 Μαρτίου, προκειμένου να υποβληθούν μηνύσεις και να επιβληθούν οι κυρώσεις που προβλέπει ο νόμος.

Έστω και με καθυστέρηση μιας εβδομάδας, το Δασαρχείο αντέδρασε. Θα έπρεπε να είχε εφαρμοστεί η διαδικασία της αυτόφωρης σύλληψης των υπευθύνων της ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΧΡΥΣΟΣ και των

Τετάρτη 28 Μαρτίου 2012

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ – ΒΟΜΒΑ: ΠΩΣ η εταιρία EuropeanGoldfields που έχει σχέση με την Goldman Sachs, με μόλις 11 εκ.ευρώ αγόρασε από το Δημόσιο, Χρυσό και Αργυρο αξίας 15.4 Δισεκατομμυρίων!!!


Διαβάστε τι αποκαλύπτει στους AegeanTimes, ο καθηγητής του ΑΠΘ, Αντώνης Βαρδουλάκης
Ηταν παραμονές των εκλογών του 2004, όταν η Κυβέρνηση Σημίτη, προχώρησε σε μια συμφωνία που ουδείς ασχολήθηκε με το περιεχόμενό της και ο πολιτικός κόσμος, λες και έπαθε … «λουμπάγκο» και αδυνατούσε να ασχοληθεί με το θέμα! Ηταν βέβαια και το προεκλογικό κλίμα, η … ευμάρεια της οικονομικά εύρωστης Ελλάδας των Ολυμπιακών αγώνων, και που καιρός να ασχοληθούν με αυτό που θα αποκαλύψουμε σήμερα!
Με την πανηγυρική ανακοίνωση εξαγοράς της European Goldfields, που ελέγχει τα

Δευτέρα 26 Μαρτίου 2012

Τ.Ε ΑΝΤ.ΑΡ.ΣΥ.Α. Χαλκιδικής


25 ΜΑΡΤΙΟΥ 1821 – 25 ΜΑΡΤΙΟΥ 2012
Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΓΗ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ
Χαλκιδική 25/3/2012

Η απάντηση στους μεγαλοεργολάβους και τους απολογητές τους στα ΜΜΕ δεν άργησε να έρθει. Ανταποκρινόμενοι στο κάλεσμα των πρωτοβουλιών κατοίκων και των αγωνιζόμενων κομματιών, να γίνουν οι παρελάσεις  διαδηλώσεις ανατροπής, χιλιάδες κάτοικοι των χωριών τις Β. Χαλκιδικής έδωσαν το παρόν από νωρίς στην Ιερισσό. Απέναντι στους εκπροσώπους της δημοτικής αρχής και τις αστυνομικές δυνάμεις, οι κάτοικοι κατέστησαν σαφές πως όσες συμφωνίες και αν συνάψουν κάτω από το τραπέζι με την Ελληνικός Χρυσός Α.Ε. , όσες φορές και αν χρησιμοποιήσουν τους τραμπούκους για να δείρουν τους κατοίκους, όσες φορές και αν παρατάξουν την αστυνομία για να

Επεισόδια