Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Αφίσες. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Αφίσες. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Σάββατο 2 Ιουλίου 2011
Σάββατο 14 Μαΐου 2011
Κυριακή 22 Μαΐου 2011, 7 μ.μ. Παραλία Θεσσαλονίκης (Πάρκο σκύλων)
ΕΚΔΗΛΩΣΗ-ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
ΟΧΙ ΣΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΓΙΑ ΕΞΟΡΥΞΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑΛΛΟΥΡΓΙΑ ΧΡΥΣΟΥ
Εδώ και δεκαετίες οι εκάστοτε κυβερνήσεις, με αδιαφανείς διαδικασίες και αντί ευτελούς αντιτίμου, δίνουν “γη και ύδωρ” για να εκμεταλλεύονται διάφοροι μεγαλοκαρχαρίες την Βόρεια Χαλκιδική. Χαρακτηριστικά το Δεκέμβρη του 2003 η “Ελληνικός Χρυσός” εξαγόρασε την μεταλλευτική εκμετάλλευση σε 317.000 στρ. αντί του ποσού των 11 εκ. Ευρώ, τη στιγμή που η αξία του ενεργητικού των μεταλλείων εκτιμιόταν στα 408 εκ. Ευρώ. Ακόμα και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή αναγκάστηκε να επιβάλλει πρόστιμο 16 εκ. στην Ελληνικός Χρυσός ως εμμέσως επιδοτηθείσα από το Ελληνικό Δημόσιο. Ταυτόχρονα η προηγούμενη εταιρεία (TVX) απαλλάχθηκε από την υποχρέωση να αποκαταστήσει τις βλάβες που προκάλεσε η δραστηριότητα στην περιοχή. Σήμερα σε μια ενορχηστρωμένη προσπάθεια παραπληροφόρησης κυβερνητικά στελέχη, ΜΜΕ και μεγαλοεπιχειρηματίες, σύγχρονοι «χρυσοθήρες», προσπαθούν να πείσουν ότι ο
ΟΧΙ ΣΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΓΙΑ ΕΞΟΡΥΞΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑΛΛΟΥΡΓΙΑ ΧΡΥΣΟΥ
Εδώ και δεκαετίες οι εκάστοτε κυβερνήσεις, με αδιαφανείς διαδικασίες και αντί ευτελούς αντιτίμου, δίνουν “γη και ύδωρ” για να εκμεταλλεύονται διάφοροι μεγαλοκαρχαρίες την Βόρεια Χαλκιδική. Χαρακτηριστικά το Δεκέμβρη του 2003 η “Ελληνικός Χρυσός” εξαγόρασε την μεταλλευτική εκμετάλλευση σε 317.000 στρ. αντί του ποσού των 11 εκ. Ευρώ, τη στιγμή που η αξία του ενεργητικού των μεταλλείων εκτιμιόταν στα 408 εκ. Ευρώ. Ακόμα και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή αναγκάστηκε να επιβάλλει πρόστιμο 16 εκ. στην Ελληνικός Χρυσός ως εμμέσως επιδοτηθείσα από το Ελληνικό Δημόσιο. Ταυτόχρονα η προηγούμενη εταιρεία (TVX) απαλλάχθηκε από την υποχρέωση να αποκαταστήσει τις βλάβες που προκάλεσε η δραστηριότητα στην περιοχή. Σήμερα σε μια ενορχηστρωμένη προσπάθεια παραπληροφόρησης κυβερνητικά στελέχη, ΜΜΕ και μεγαλοεπιχειρηματίες, σύγχρονοι «χρυσοθήρες», προσπαθούν να πείσουν ότι ο
Σάββατο 16 Απριλίου 2011
Πέμπτη 14 Απριλίου 2011
Ν. Μουδανιά: Εκδήλωση για τα Μεταλλεία Χρυσού
ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΑ ΜΕΤΑΛΛΕΙΑ ΧΡΥΣΟΥ!
ΚΑΝΕΝΑ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ!
Εμείς, κάτοικοι του δήμου Νέας Προποντίδας, εναντιωνόμαστε στην δημιουργία μεταλλευτικού εργοστασίου εξόρυξης χρυσού στη Χαλκιδική και συμπαραστεκόμαστε στον δίκαιο αγώνα των κατοίκων της βορειοανατολικής Χαλκιδικής, η διαχρονική αντίσταση των οποίων, σε κάθε νέα εταιρία που «αγοράζει» τα βουνά και σχεδιάζει εξορύξεις,ΚΑΝΕΝΑ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ!
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)



