Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Κακαβος. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Κακαβος. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2011

Εγκρίθηκε το φράγμα Πετρένια στο Γομάτι. Άλλο ένα “δωράκι” στους Μπόμπολα-Κούτρα-ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΧΡΥΣΟΣ από το Γιώργο Παπακωνσταντίνου

Το προοίμιο της καταστροφής του Κακάβου

ΑΠΟΦΑΣΗ ΥΠ. ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ, ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΛΙΜΑΤΙΚΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ
Θέμα: Έγκριση Περιβαλλοντικών Όρων για το έργο: “Ύδρευση Ν. Χαλκιδικής – Μελέτη φράγματος Πετρένια στην περιοχή Γοματίου και έργων καθαρισμού, μεταφοράς και αποθήκευσης νερού”
PetreniaPanorama
Το κείμενο της απόφασης βρίσκεται εδώ.
Όπως έχουμε γράψει επανειλημμένως, το φράγμα στην Πετρένια (φωτογραφία) είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με την Επένδυση-Μαμούθ της ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΧΡΥΣΟΣ στη Χαλκιδική. Το φράγμα προορίζεται να υδροδοτήσει την προ του Άθω περιοχή και τη Μ. Παναγία που προβλέπεται ότι

Πέμπτη 28 Ιουλίου 2011

Χαλκιδική. ΔΗΜ. ΣΥΜΜΑΧΙΑ: Επίσημα, ΟΧΙ στη μεταλλουργία χρυσού...

Πηγη:ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ

Μετά την επίσκεψή του στη Χαλκιδική και την ενημέρωσή του από αρμόδιους φορείς για την επένδυση των μεταλλείων χρυσού, ο Τομεάρχης Περιβάλλοντος της ΔΗ.ΣΥΜ., Καθηγητής Αντώνης Τρακατέλλης (video ΕΔΩ)  συντασσόμενος με την ομόφωνη γνώμη της Ομάδας Πρωτοβουλίας Χαλκιδικής, έκανε την ακόλουθη δήλωση, που αποτελεί και την επίσημη θέση του Κόμματος:
Ως προς τη Μεταλλουργία Χρυσού στη Χαλκιδική, η ΔΗ.ΣΥΜ. αντιμετωπίζει θετικά την υπάρχουσα μεταλλευτική δραστηριότητα στο Στρατώνι και στο «Μαντέμ Λάκκο». Όμως, διαφωνεί με την επέκτασή της στη θέση “Σκουριές” (όρος “Κάκκαβος”), όπου θα εφαρμοστεί η μέθοδος της επιφανειακής εξόρυξης, με συνέπεια το παρθένο

Δευτέρα 11 Ιουλίου 2011

ΚΑΤΑΚΑΗΜΕΝΕ ΚΑΚΑΒΕ

Ο αγαπημένος μας αναγνώστης (ΑΣΤΕΡΙΟΣ ΜΑΡΚΟΥ) σε μια δική του  ποιητική άποψη. Ας τον απολαύσουμε!!!


Αχ! κατακαημένε Κάκαβε,

που σμαραγδένιο στέμμα είσαι αιώνες τώρα

στην κορυφή της Βόρειας Χαλκιδικής,

και ζωοδότης γίνεσαι της γύρω περιοχής.



Κατάφυτος, πανώριος και μοσχομυριστός,

γεμάτος χάρες,